کد خبر : 1786917 | 29 مهر 1400 ساعت 11:40 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

اتوبوسی که به خاطر بدهی ها فروخته شد

تیم ملوان در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارد و در هفته نخست بازی ها با عبور از سد آرمان گهر نشان داد می خواهد در حد و اندازه های یک تیم مدعی ظاهر شود.

اتوبوسی که به خاطر بدهی ها فروخته شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که فریبرز محمود زاده – رییس برگزاری بازی های لیگ یک باشگاه ملوان را تحسین کرد به خاطر اینکه اولین تیمی بود که در فصل جدید بازی ها ثبت نام کرد و باشگاه حتی پیش از شروع بازیها بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد. اما باشگاه ملوان پیش از شروع فصل به خاطر پرداخت بدهی های گذشته از سوی کمیته انضباطی تحت فشار بود و در نهایت  تصمیم گرفت برای پرداخت بدهی ها اتوبوس باشگاه را به مزایده بگذارد و از این طریق بدهی به بازیکنان و مربیان را پرداخت کند.

 

باشگاه به همین بهانه بیانیه ای را هم صادر کرد: « همانطور که هواداران پُرشور ملوان مطلع‌اند، میدل باس و اتوبوس باشگاه که در اوج مشکلات مالی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان و به‌جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های ایاب و ذهاب، پس از سال‌ها مورد تعمیر و بهره‌برداری مجدد قرار گرفته بود، در چند روز گذشته به مزایده گذاشته شد. مدیریت ملوان با توجه به شرایط بحرانی و بدهی‌های سنگین باشگاه که در تمامی پنج نیم‌فصل اخیر، ناگزیر از باز کردن پنجره نقل‌وانتقالات بوده است، در این مدت اقدام به مذاکره با شاکیان کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون که اکثراً غیربومی بوده‌اند، نمود و خوشبختانه تمامی این افراد به احترام مردم بندر انزلی و نام بزرگ ملوان، با دریافت بخشی از اصل طلب، رضایت خود را اعلام نموده‌اند.»

دیدگاه‌ها