کد خبر : 1786924 | 29 مهر 1400 ساعت 12:06 | 6.4K بازدید | 7 دیدگاه

عاشوری: 4 گل به تراکتور همه توان ما نبود

هافبک گل گهر امیدوار است همانند آغاز لیگ تا پایان فصل نتایج خوبی بگیرند و جزو مدعیان باشند.

عاشوری: 4 گل به تراکتور همه توان ما نبود

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر عاشوری درباره برتری پُر گل گل‌گهر مقابل تراکتور گفت: بازی خوبی بود و توانستیم با تفاضل گل بالا حریف را شکست دهیم و ان‌شالله که این روند ادامه داشته باشد. تازه باید بگویم این تمام توان ما نبود و بیشتر از این از گل‌گهر خواهید دید.

 

او در پاسخ به این سوال که فکرش را می‌کردند به تراکتور چهار گل بزنند، ابراز کرد: ما تمریناتمان را زود شروع کردیم و برای این بازی آمادگی کامل داشتیم. خدا را شکر توپ‌های‌مان روز گذشته درون  دروازه رفت و توانستیم با گل‌های زیاد ببریم ولی تراکتور تیم قابل احترامی و از کادرفنی خوبی برخوردار است.

 

هافبک آبی‌پوشان سیرجان در مورد محرومیت امیر قلعه‌نویی گفت: بالاخره این موضوع تاثیرگذار است و امیدوارم زودتر این قضیه تمام شود ولی ایشان با کادر فنی در ارتباط بودند. حضور ایشان کنار خط برای ما دلگرمی است که ان‌شاالله به زودی شاهدش باشیم.

 

عاشوری در مورد این که با این بازی نشان دادند مدعی هستند توضیح داد: ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و همین روند را پیش ببریم و تا پایان لیگ خوب کار کنیم.

 

او در خصوص دیدار هفته دوم مقابل فجرسپاسی گفت: فجر میزبان است و بازی خیلی سختی داریم و نمی توان گفت از پیش برنده هستیم ولی ان‌شاالله بتوانیم دست پر برگردیم.

دیدگاه‌ها