کد خبر : 1786925 | 29 مهر 1400 ساعت 12:10 | 25.7K بازدید | 27 دیدگاه

آزمایش مدافعان پرسپولیس توسط یحیی(عکس)

یحیی گل محمدی پس از ناکامی برابر الهلال به فکر چیدن یک خط دفاعی چهار نفره منسجم برای فصل بیست و یکم است.

آزمایش مدافعان پرسپولیس توسط یحیی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقاط قوت پرسپولیس در سال‌های اخیر با هدایت برانکو و پس از آن کالدرون و یحیی این بود که این تیم ساختار دفاعی منسجمی داشت و گل زدن به قرمزها کار هر کسی نبود و آمار کلین شیت‌های علیرضا بیرانوند و بعد از آن حامد لک بسیار قابل توجه بوده است.

 

این موضوع باعث می‌شود هواداران پرسپولیس شکست خوردن آن هم با نتیجه سنگین را به هیچ وجه نپذیرند و ناراحتی و انتقادات زیادی به نحوه دفاع کردن این تیم مقابل الهلال وارد شود. البته نمی‌توان از فاز هجومی میلیون دلاری الهلالی‌ها به راحتی گذشت اما از پرسپولیس به عنوان قهرمان ایران و فینالیست فصل قبل انتظار نمایش بهتری می‌رفت.

 

باخت پرسپولیس به الهلال باعث شد این تیم در آستانه شروع لیگ برتری شوک بزرگی را تجربه کند. سرخ‌ها برای جبران از همان هواپیمای ریاض به تهران نقشه کشیدند و این تیم بلافاصله پس از رسیدن به تهران برای انجام تمرین راهی ورزشگاه کاظمی شد تا این موضوع به رقیبان برسد که پرسپولیس قصد عقب کشیدن ندارد.

 

1656443

 

یحیی گل‌محمدی پس از شکست دو بار از هواداران تیمش عذرخواست و مسئولیت شکست را برعهده گرفت. او حالا جدی‌تر در تمرینات حاضر شده و برای غربال ترکیب یازده نفره‌اش و چیدمان دفاعی به شخصه پا به توپ شده است. در این تصویر از تمرین پرسپولیسی‌ها یحیی با علی نعمتی مدافع جدید این تیم دوئلی برای تصاحب توپ دارد؛ امکان حضور علی نعمتی مقابل فولاد در هفته اول نیز محتمل است. پشت سر علی نعمتی نیز سیامک نعمتی قرار گرفته که ممکن است با نمایش ضعیفی که در ریاض داشت در ابتدای لیگ نیمکت نشین شود. چیزی که از تمرین این روزهای پرسپولیس دریافت می‌شود صورت‌های جدی و کار و تلاش زیاد این تیم است.

دیدگاه‌ها