کد خبر : 1786926 | 29 مهر 1400 ساعت 12:19 | 9.9K بازدید | 4 دیدگاه

آنفولانزا نه؛ یولیان ناگلزمان به کرونا مبتلا شد

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم به کرونا مبتلا شده است.

آنفولانزا نه؛ یولیان ناگلزمان به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و نهایتاً موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده دیگر حریف خود را با چهار گل شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد آنها بالاتر از بنفیکا و بارسلونا با حداکثر امتیازات در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

 

اما یکی از نکات قابل توجه بازی شب گذشته بنفیکا و بایرن مونیخ به یولیان ناگلزمان مربوط می‌شد؛ جایی که پیش از آغاز مسابقه باشگاه آلمانی اعلام کرد ناگلزمان به دلیل آنفولانزا نمی‌تواند بایرن مونیخ را در دیدار برابر بنفیکا همراهی کند و روی نیمکت این تیم نخواهد نشست. همین اتفاق هم رخ داد و بایرن در غیاب ناگلزمان موفق به شکست بنفیکا شد.

 

 

1655092

 

 

اگرچه بایرن مونیخ اعلام کرده بود مشکل ناگلزمان ابتلا به آنفولانزا بوده اما قابل پیش بینی بود که این سرمربی آلمانی به کرونا مبتلا شده باشد. در همین راستا دقایقی پیش باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که تست کرونای سرمربی جوان این تیم مثبت شده و در واقع آنفولانزایی در کار نبوده است. بر این اساس ناگلزمان حالا به قرنطینه خواهد رفت تا بعد از گذراندن دوران بهبودی دوباره به تمرینات بایرن مونیخ بازگردد.

دیدگاه‌ها