کد خبر : 1786928 | 29 مهر 1400 ساعت 12:25 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با بازوبند کاپیتانی؛

تجربه متفاوت گلر شهر خودرو در روز افتتاحیه

دروازه‌بان جوان و مشهدی تیم فوتبال شهر خودرو در اولین بازی تیمش در فصل جدید لیگ برتر با بازوبند کاپیتانی به میدان آمد.

 تجربه متفاوت گلر شهر خودرو در روز افتتاحیه

به گزارش "ورزش سه" پس از پایان قراردادی قرضی با نساجی، سعید جلالی‌راد جزو اولین بازیکنانی بود که خود را برای فصل جدید لیگ برتر به کادرفنی شهر خودرو معرفی کرد و حضور منظمی هم در تمرینات داشت و با انگیزه درخشیدن در دروازه شهر خودرو و تکرار روزهای خوبش در مشهد پیش از گذراندن دوران سربازی در فجرسپاسی، تمرینات را نیز دنبال می‌کرد.

 

این دروازه 27 ساله که فصل گذشته با 3 کلین‌شیت در مسیر بقای نساجی نقش مهمی را ایفا کرد، در هفته نخست و در شرایطی که مهاجری حتی گزینه‌ای ذخیره جلالی‌راد هم در دسترس نداشت، درون دروازه شهر خودرو ایستاد و به رغم آسیب‌دیدگی توانست مقابل ضربات مهاجم آلومینیوم واکنش‌های خوبی را از خود نشان بدهد و دروازه‌اش را در گام نخست لیگ بیست و یکم بسته نگه دارد.

 

اما مهم‌تر از کلین‌شیت در هفته اول فصل جدید، کاپیتانی سعید جلالی‌راد بود؛ او که پس از حسین مهربان که به دنبال جدایی از شهر خودرو برای گذراندن خدمت سربازی‌اش است، در حال حاضر باتجربه‌ترین و قدیمی‌ترین بازیکن شهر خودرو به شمار می‌رود و از این حیث مهاجری مسئولیت کاپیتانی و رهبری تیم در درون زمین را به دروازه‌بان خود سپرده بود.

 

با توجه به جدایی احتمالی مهربان که طی روزهای آینده نهایی می‌شود، جلالی‌راد حالا در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران شرایط جالب و متفاوتی را نسبت به گذشته سپری می‌کند، پوشیدن پیراهن شماره 1 شهر خودرو و همچنین به بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم.

 

باید دید این دروازه‌بان جوان اما باتجربه مشهدی‌ها در لیگ بیست و یکم چه عملکردی خواهد داشت و پس از کلین‌شیت در گام نخست، ادامه فصل را چگونه پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها