کد خبر : 1786929 | 29 مهر 1400 ساعت 12:27 | 8.2K بازدید | 6 دیدگاه

بیستمین پاس‌گل دانیال در لیگ برتر؛

اسماعیلی‌فر فصل جدید را با نمره 20 آغاز کرد

مدافع باتجربه و خوش‌تکنیک سپاهان در پیروزی شیرین طلایی‌پوشان در اولین بازی فصل جدید نقش‌آفرین بود و گل دوم تیمش را ساخت.

اسماعیلی‌فر فصل جدید را با نمره 20 آغاز کرد

به گزارش "ورزش سه" دانیال اسماعیلی‌فر ستاره خط دفاعی سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم در کارنامه خود دارد و در تلاش است تا بتواند با درخشش در لیگ بیست و یکم بار دیگر نظر دراگان اسکوچیچ را جلب کند، در شروع فصل جدید موفق شد گلسازی کند و یکی از زیباترین گل‌های هفته که توسط سروش رفیعی به شکل آکروباتیک به ثمر رسید ،او در مقابل مس رفسنجان با ارسال خود از سمت راست ساخت.

 

اسماعیلی‌فر که دومین فصل حضورش در جمع طلایی‌پوشان را تجربه می‌کند، یکی از مهره‌های مورد اعتماد نویدکیاست، چرا که فصل گذشته در تمامی بازی‌های سپاهان به کار گرفته شد و توانست نقش خود را به خوبی در ترکیب طلایی‌پوشان ایفا کند و به رغم حضور در کانال راست خط دفاعی، 4 بار موفق به گلزنی شد و 3 بار هم برای همبازیان خودش گلسازی کرد.

 

مدافع 28 ساله سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز را در لیگ برتر دارد، در بازی هفته اول فصل جدید مقابل مس رفسنجان توانست با گلسازی خود، بیستمین پاس‌گل دوران حضورش در لیگ برتر را به ثبت برساند و شروع فصل نو را با یک رکورد ویژه سپری کرد.

 

1656453

دیدگاه‌ها