کد خبر : 1786931 | 29 مهر 1400 ساعت 12:29 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

2 پاس گل در اولین بازی؛

شروع متفاوت شاکری در فصل جدید(عکس)

مهاجم بلندقامت گل‌گهر شروع متفاوتی در فصل جدید لیگ برتر داشت و برخلاف عادت همیشگی در گلزنی، این‌بار برای همبازیان خود گل ساخت.

شروع متفاوت شاکری در فصل جدید(عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از موثرترین بازیکنان گل‌گهر در شروع طوفانی شاگردان قلعه‌نویی در فصل جدید مقابل تراکتور و برتری 4-1، بدون‌تردید یونس شاکری بود؛ مهاجم بلندقامت و باتجربه‌ای نیشابوری که دومین فصل حضور در جمع سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی را سپری می‌کند و به دنبال آن است تا به سال‌های اوج فوتبالی خود ادامه دهد.

 

شاکری فصل گذشته همکاری موفقی با امیر قلعه‌نویی داشت و توانست برای گل‌گهر 8 بار گلزنی کند و 2 بار هم گل ساخت؛ اما او حالا در شروع لیگ بیست و یکم، به اندازه کل فصل گذشته پاس‌گل داد و در همان مسابقه نخست، رکوردش را با رکورد فصل گذشته برابر کرد.

 

1656455

 

مهاجم باتجربه گل‌گهر روز گذشته در مصاف با تراکتور، تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما نافرجام بود، بالعکس گلزنی، یونس شاکری در گلسازی بسیار موفق بود؛ او ابتدا با یک کنترل و پاس زیبا برای مرتضی تبریزی گل ساخت و سپس با دریبل زدن محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور توپ را برای سعید صادقی ارسال کرد تا او با ضربه سر خود چهارمین گل گل‌گهر را بزند.

 

با این درخشش تحسین‌برانگیز، شاکری توانست لیگ بیست و یکم را هم با موفقیت آغاز کند و به روند خوب فصول گذشته خود ادامه دهد و باید دید در ادامه فصل زیرنظر امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر چه عملکردی را خواهد داشت و در 31 سالگی، به عنوان فردی آقای گلی یا آقای پاس‌گلی با درخشش خود در ترکیب گل‌گهر خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها