کد خبر : 1786933 | 29 مهر 1400 ساعت 12:40 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش مورینیو به احتمال ترک رم به خاطر نیوکاسل

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، هرگونه احتمال ترک این تیم برای حضور در نیوکاسل را رد کرد.

واکنش مورینیو به احتمال ترک رم به خاطر نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می رفت استیو بروس از هدایت باشگاه نیوکاسل برکنار شد و حالا شایعات زیادی در مورد سرمربی بعدی این تیم به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که سران جدید و متمول این باشگاه انگلیسی به دنبال استخدام یک مربی نامدار و درجه یک هستند و در این راستا از ژوزه مورینیو به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف آنها نام برده شد.

 

با این حال ژوزه مورینیو همین اخیراً هدایت باشگاه رم را برعهده گرفته و به نظر می رسد که پروژه بزرگی را در این تیم آغاز کرده و از حضور در جالوروسی کاملاً راضی و خوشحال است؛ موضوعی که خود سرمربی پرتغالی نیز در مصاحبه ای به آن اشاره و هر گونه احتمال ترک رم برای حضور در نیوکاسل را رد کرده است.

 

 

1650049

 

 

ژوزه مورینیو در این باره گفت: "نیوکاسل؟ من تصمیم گرفته‌ام بمانم. من قصد ندارم بروم. من سه سال برای این پروژه با رم قرارداد بسته ام و بازیکنانم را رها نخواهم کرد."

 

با توجه به اظهار نظر سرمربی پرتغالی باید ژوزه مورینیو را از لیست نامزدهای حضور روی نیمکت نیوکاسل کنار گذاشت. این در حالی است که گفته می‌شود سرمربیان بزرگ دیگری نظیر زین الدین زیدان، آنتونیو کونته، برندان راجرز و رافا بنیتز پیشنهاد هدایت تیم انگلیسی را رد کرده اند و حالا به نظر می رسد که سرمربی سابق رم یعنی پائولو فونسکا از بیشترین شانس برای سرمربیگری این تیم برخوردار است.

دیدگاه‌ها