کد خبر : 1786935 | 29 مهر 1400 ساعت 12:38 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

هوادار و طلسم 90 دقیقه‌ای برای اولین گل تاریخ؛

این صفرهای تاریخی لیگ برتر کی پاک می‌شود؟

تنها تیم فصل جدید لیگ برتر که شب گذشته اولین بازی خود را در این رقابت‌ها انجام داد، تیم هوادار تهران بود.

این صفرهای تاریخی لیگ برتر کی پاک می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تهران شب گذشته در اولین مسابقه تاریخ خود در لیگ برتر به مصاف استقلال رفت، شاگردان رضا عنایتی به رغم نمایش خوبی از که خود نشان دادند موفق نشدند به نتیجه دلخواه و یا کسب حداقل امتیاز برسند و با فاصله یک گل، بازی را به استقلال واگذار کردند تا شکست شروع کار آن‌ها در لیگ برتر باشد.

 

این تیم که به همراه فجرسپاسی به لیگ بیست و یکم صعود کرده، تنها تیم لیگ برتر فصل جاری است که هیچ سابقه قبلی درباره این رقابت‌ها ندارد؛ در واقع شاگردان عنایتی هر بازی می‌توانند یک رکورد منحصربفرد را در تاریخچه خود به ثبت برسانند، رسیدن به اولین پیروزی یا تساوی تاریخ باشگاه در لیگ برتر یا به ثمر رساندن گل.

 

ثبت اولین گل لیگ برتری هوادار، رکورد ویژه‌ای بود که شب گذشته مهاجمان هوادار برای به نام خود کردن آن تلاش زیادی کردند اما در باز کردن دروازه استقلال ناکام بودند تا 90 دقیقه بدون گل در کارنامه هوادار در لیگ برتر به ثبت برسد.

 

مهاجمان این تیم تازه لیگ برتری شده در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را دارند تا جبران مافات کنند و اولین گل لیگ برتری هوادار را به ثمر برسانند؛ باید دید کدام بازیکن موفق به ثبت این رکورد ویژه به نام خود خواهد شد، محمد قاضی، مرتضی آقاخان، معین عباسیان یا بازیکن دیگری از جمع شاگردان عنایتی این رکورد را از آن خود می‌کند.

 

دیدار بعدی تیم فوتبال هوادار در لیگ برتر در هفته دوم رقابت‌ها خواهد بود که شاگردان رضا عنایتی در خانه بایستی از تیم پیکان تهران میزبانی کنند؛ مسابقه‌ای که دوشنبه 3 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها