کد خبر : 1786960 | 29 مهر 1400 ساعت 13:41 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

سه فوتسالیست بانوان در انتظار ویزای کویت

سه ملی‌پوش فوتسال زنان ایران در آستانه پیوستن به لیگ کویت هستند، هر چند هنوز روادید حضور در این کشور برای آن‌ها صادر نشده است.

سه فوتسالیست بانوان در انتظار ویزای کویت

به گزارش "ورزش سه" لیگ نوپای فوتسال زنان کویت مقصد تازه فوتسالیست‌های زن ایرانی در سالیان گذشته بوده است؛ فصل گذشته فرشته کریمی به القادسیه پیوست و نسیمه غلامی راهی الفتات کویت شد، تیمی که عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتسال زنان کویت را به دست آورد.

 

کریمی و غلامی برای فصل جدید هم به دنبال لژیونر شدن بودند و مذاکراتی را با باشگاه‌های کویتی داشته‌اند؛ به این جمع دو نفره، سارا شیربیگی خانم فوتسال زنان ایران هم اضافه شده و او هم پس از سال‌ها حضور در لیگ فوتسال زنان ایران تصمیم به لژیونر شدن گرفته و لیگ کویت را برای آینده فوتسالی خود انتخاب کرده است.

 

لیگ کویت در فصل جدید با حضور 6 تیم پیگیری می‌شود و دو هفته از رقابت‌ها نیز گذشته است؛ در این لیگ 6 تیمی، 4 تیم برتر به مرحله پلی‌آف می‌روند و به صورت ضربدری مسابقه نیمه‌نهایی برگزار می‌شود. در واقع براساس برنامه‌ریزی انجام شده، این لیگ که چهارمین سال خود را سپری می‌کند، تا اواخر دی‌ماه به پایان خواهد رسید.

 

اما به رغم توافقات انجام شده از سوی فرشته کریمی، نسیمه غلامی و سارا شیربیگی با باشگاه‌های کویتی، عدم صدور ویزا برای این بازیکنان باعث شده تا با آن‌ها با تاخیر به اردوهای تیم‌های خود اضافه شوند و دو هفته از رقابت‌ها را فعلا از دست داده‌اند؛ هر چند که آن‌ها تلاش‌شان بر این بوده تا با تمرینات انفرادی خود را در شرایط مسابقه نگه دارند و در صورت اضافه شدن به تیم‌هایشان بتوانند در هفته جدید رقابت‌های لیگ کویت به میدان بروند.

 

براساس آخرین خبرها، نسیمه غلامی به مانند فصل گذشته قرار است در تیم الفتات به میدان برود اما مقصد نهایی فرشته کریمی و سارا شیربیگی به صورت رسمی مشخص نشده، هر چند که گمانه‌زنی‌ها از همبازی شدن این دو ستاره فوتسال زنان ایران در تیم الکویت که قهرمان فصل گذشته نیز به شمار می‌رود، است.

دیدگاه‌ها