کد خبر : 1786975 | 29 مهر 1400 ساعت 17:52 | 29.4K بازدید | 4 دیدگاه

فدریکو والورده؛

اسلحه مخفی کارلو آنچلوتی در ال کلاسیکو

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ممکن است آرایش تیمش در بازی برابر بارسا را با تغییر روبرو کند.

اسلحه مخفی کارلو آنچلوتی در ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه در نوکمپ بارسلونا میزبان رئال مادرید است. حساس ترین بازی هفته لالیگا که پیروزی در آن برای هر دو تیم حیاتی است.

رئال با برتری 0-5 برابر شاختار پای به این بازی گذاشته و بارسا هم دیروز توانست دیناموکیف را شکست دهد تا این تیم هم با روحیه به ال کلاسیکو برسد.

 

 

1636938

 

 

رئال خوشحال است که تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسیمیرو، سه مهره بزرگ خط میانی خود را آماده ال کلاسیکو می بیند و اکنون سوال اینجاست که فده والورده، بازیکنی که از ابتدای فصل جایی ثابت در ایده های کارلتو داشته، در ال کلاسیکو به میدان خواهد رفت یا خیر، ستاره اروگوئه ای در بازی برابر شاختار استراحت کرد و همه چیز حاکی از آن است که او در برابر بارسا به میدان خواهد رفت ولی نه در خط میانی که در پست مدافع هافبک راست.

 

والورده که در بازی برابر ویارئال نیز در سمت راست به میدان رفت و البته این تغییر انتقاداتی را نیز باعث شد، احتمالا در نوکمپ به جای لوکاس در زمین حاضر خواهد بود و می تواند اسلحه مخفی سرمربی ایتالیایی باشد. دنی کارواخال مصدوم است و لوکاس هم فصل جاری بر خلاف سال قبل چندان مورد اطمینان نشان نداده است.

 

 

1591228

 

 

ایده استفاده از والورده در سمت راست را ابتدا زیدان به کار برد. او در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر لیورپول والورده را به عنوان مدافع هافبک راست در زمین قرار داد و نتیجه هم گرفت. رئال توانست با مساوی بدون گل و با توجه به برتری 3-1 بازی رفت راهی نیمه نهایی شود.

به فاصله کمتر از سه روز تا ال کلاسیکو باید دید در نهایت کارلتو چه فکری برای سمت راست تیمش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها