کد خبر : 1786980 | 29 مهر 1400 ساعت 15:15 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

دوست دارم به رئال گل بزند

لاپورتا: چندین باشگاه بزرگ منتظر فاتی بودند

رئیس بارسلونا دلیل عجله در اعلام تمدید قرارداد آنسو فاتی را توضیح داد.

لاپورتا: چندین باشگاه بزرگ منتظر فاتی بودند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنسو فاتی شب گذشته تمدید گشت و یکی از مشکلات خوان لاپورتا رئیس باشگاه نیز به این ترتیب برطرف شد.

رئیس بارسلونا حالا شنبه پیش رو با خیالی راحت مقابل اعضای رسمی باشگاه در اجلاس سالانه حضور خواهد یافت و می تواند امضای لازم برای پش بردن برنامه هایش را جمع کند.

 

 

1656520

 

 

لاپورتا که تمدید با فاتی را به هواداران وعده داده بود، در نشست خبری خود گفت:« آنسو هنوز خیلی جوان است و نیاز به پیشرفت دارد و بهتر از اینها هم خواهد شد. به او امید زیادی بسته ایم و البته باید به وی در این راه کمک کنیم. فشار وارد کردن به او و بالا بردن سطح توقعات گزینه خوبی نیست.  او باهوش است و می داند که چه مسیری را باید طی کند. فاتی همین حالا یک مهاجم بزرگ است و هر شوتش تقریبا راهی گل می شود. او یک ژن خاص دارد ولی باید مراقبش باشیم. فاتی برای همه بازیکنان لاماسیا یک الگو است.»

 

تمدید سریع قرارداد:« عجله خاصی نبود ولی وقتی توافق انجام شد، بهتر بود سریع اعلام کنیم چون چندین باشگاه مهم و بزرگ، منتظر وضعیت تمدید فاتی بودند.»

 

 

1656108

 

 

ال کلاسیکو:« حس خوبی دارم و تیم در شرایط بهتری به این بازی رسیده است. مصدومان رسیده اند و آنسو فاتی هم به فرم خوب خودش نزدیک شده است. سرخیو آگوئرو می تواند بازیکن تعیین کننده ای در ال کلاسیکو باشد. در نوکمپ بازی داریم و حمایت هواداران با ما خواهد بود. از این شرایط باید به خوبی استفاده کرد. رئال با انگیزه بالایی می آید ولی به برد تیم اطمینان دارم. اگر آنسو گل بزند، اتفاق خاصی خواهد بود و باید به شکلی ویژه آن را جشن گرفت.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها