کد خبر : 1786981 | 29 مهر 1400 ساعت 15:30 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

علیزاده: پنالتی تراکتور را سختگیرانه گرفتند

هافبک گل‌گهر امیدوار است پیروزی‌هایشان ادامه‌دار باشد و بتوانند فجر را شکست بدهند.

علیزاده: پنالتی تراکتور را سختگیرانه گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا علیزاده با اشاره به برتری گل‌گهر مقابل تراکتور اظهار کرد: معمولا بازی‌های اول هم از لحاظ بدنی و هم از نظر تاکتیکی سخت است‌. به نظرم آماده‌تر از تراکتور کار کردیم و خدا را شکر توانستیم یک برد پرگل داشته باشیم که امیدوارم این پیروزی در ادامه راه بتواند کمک‌مان کند و هفته به هفته نتایج بهتری بگیریم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

او در مورد پنالتی مشکوک تراکتور عنوان کرد: من نزدیک صحنه بودم و به نظرم خیلی سختگیرانه بود ولی در کل آقای اکبریان داوری خوبی داشت. امیدوارم تا پایان لیگ تمام داوری‌ها بدون نقص باشد و هیچ تیمی از داوری ضرر نکند.

 

هافبک گل‌گهر در مورد غیبت امیر قلعه‌نویی و الهویی در کنار زمین گفت: آقای سرآسیایی یکی از مربیان خوب فوتبال محسوب می‌شود و مربی هم بوده است. از وقتی که آمده در کنار سایر اعضای کادر فنی خیلی کمک کرده و زحمت کشیده و یک تیم تقریباً آماده از هفته اول راهی مسابقات کردند.

 

علیزاده در پایان در مورد دیدار پیش رو با فجرسپاسی شیراز اظهار کرد: فجر هم به دلیل این که تازه به لیگ برتر صعود کرده انگیزه‌های خاص خودش را دارد و ما هم بازی سختی در پیش داریم چراکه تیم جوان و دونده‌ای هستند. بازی کردن در شیراز همیشه هم لذت‌بخش و هم سخت است. امیدوارم از این بازی هم دست پر بیرون بیاییم به روند برد های مان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها