کد خبر : 1786983 | 29 مهر 1400 ساعت 15:32 | 13.5K بازدید | 7 دیدگاه

ملی پوش لبنان: پیشنهاد فولاد را رد نکرده ام

درحالیکه مجله سوپر 1 لبنان در مصاحبه ای با محمد قدوح ملی پوش لبنانی از رد پیشنهاد فولاد خبر داده بود، این بازیکن خبر مربوطه را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز خبری در رسانه های لبنانی منتشر شد مبنی بر اینکه محمد قدوح ملی پوش لبنانی پیشنهاد یک تیم ایرانی را رد کرده است. وب سایت لبنانی lebanonfg با انتشار این خبر نوشت که قدوح در مصاحبه با مجله سوپر 1 لبنان مدعی شده که پیشنهادی از فولاد خوزستان را رد کرده و در انتهای فصل از تیم لبنانی العهد جدا می شود.

 

با انتشار این خبر، محمد قدوح بازیکن لبنانی مذاکره فوق را تکذیب کرد. این بازیکن در استوری اینستاگرام خود نوشت: پیرو مصاحبه منتشر شده امروز در مورد محمد قدوح مهاجم تیم ملی لبنان این بازیکن هیچ مصاحبه ای چه با رسانه های فارسی و چه غیر فارسی در مورد پیشنهاداتش و رد آنها از تیم های ایرانی انجام نداده است. بازیکن نیز تحت قرارداد باشگاه العهد لبنان است و انتقال این بازیکن به هر باشگاهی با هماهنگی باشگاه العهد صورت خواهد گرفت. به زودی انتخاب نهایی انجام خواهد گرفت.

 

1656522

 

قدوح ستاره تیم لبنان در جریان پیروزی 3 بر 2 مقابل سوریه، زننده دو گل تیمش بود. لبنان باید در دیدار بعدی خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، به مصاف ایران برود. این مسابقه 20 آبان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها