کد خبر : 1786987 | 29 مهر 1400 ساعت 15:55 | 47.3K بازدید | 26 دیدگاه

رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد

تیم فوتبال الاتحاد عربستان موفق نشد مجوز حرفه ای برای حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان موفق نشد سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و بدین ترتیب این تیم حضور در ACL 2022 محروم شد.

 

الاتحاد فصل گذشته توانست با ایستادن در رتبه سوم لیگ حرفه ای عربستان، چهارمین سهمیه حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. از آنجایی که سهمیه عربستان در ACL 2022 سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم است، الاتحاد می بایست در مرحله پلی آف حضور پیدا می کرد.

 

1656527

 

از طرف دیگر و با توجه به اینکه ایران در دوره آتی این رقابت ها سهمیه 2 + 2 دارد، دو تیم استقلال و سپاهان باید در مرحله پلی آف حضور پیدا کنند و از آنجایی که 11 تیم حاضر در پلی آف برای 4 سهمیه مرحله گروهی تلاش می کنند، احتمال برخورد الاتحاد با یکی از تیم های سپاهان یا استقلال بسیار زیاد بود.

 

در همین رابطه عدنان جستینه خبرنگار عربستانی نزدیک به باشگاه الاتحاد در توئیتر خود مدعی شد که مدیران الاتحاد قصد اعتراض به این تصمیم را ندارند و این تیم در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا شرکت نخواهد کرد. طبق اعلام رسانه های عربستانی، تیم فوتبال التعاون جایگزین الاتحاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

دیدگاه‌ها