کد خبر : 1786988 | 29 مهر 1400 ساعت 15:59 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

به تصمیم آقامجتبی و باشگاه احترام می گذارم

کوشکی: به خاطر پیکان به تیم امید نرفتم

وینگر تیم فوتبال پیکان می گوید به تصمیم کادرفنی پیکان برای نرفتنش به اردوی تیم امید احترام می گذارد.

کوشکی: به خاطر پیکان به تیم امید نرفتم

علیرضا کوشکی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته اول لیگ برتر بیان کرد: به هر حال بازی های اول برای هر تیمی سختی های خاص خودش را دارد. با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. موقعیت هایی روی دروازه حریف خلق کردیم که با بدشانسی و بی دقتی از دست رفت. واقعا حیف شد که این برد را از دست دادیم. قطعا تلاش خواهیم کرد تا در آینده جبران کنیم و نتایج بهتری به دست آوریم.


وی درباره جوانی تیم فوتبال پیکان در لیگ بیست و یکم تاکید کرد: باشگاه پیکان همواره به بازیکنان جوان و آکادمی خود اهمیت زیادی می دهد. در سال های گذشته هم شاهد آن بودیم که تیم ما بسیار جوان بود. امسال البته میانگین سنی مان نسبت به سال گذشته پایین تر است. اما نفرات خوبی در تیم ما حضور دارند و شک نکنید با همین نفرات جوان هم می توانیم نتایج خوبی بگیریم. ضمن اینکه چند بازیکن باتجربه هم در جمع ما حضور دارند که با بهره گیری از تجربیات آنها می توانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.


هافبک هجومی پیکانی ها که یکی از نفرات ثابت تیم ملی امید به شمار می رفت، درباره خط خوردنش از لیست نهایی تاکید کرد: این مساله با توافق میان کادرفنی پیکان و تیم ملی امید صورت گرفت. آقا مجتبی(حسینی) تاکید داشت که من در اردوی تیم بمانم و در لیگ برتر به پیکان کمک کنم و در تعامل باشگاه و تیم امید این موضوع اتفاق افتاد. من هم مشکلی ندارم و به تصمیم کادرفنی احترام می گذارم.


کوشکی در پایان افزود: طبیعتا هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند و من هم از این قاعده استثنا نیستم. اما من بازیکن پیکان هستم و وقتی کادرفنی اعلام نیاز کرده، با تمام توانم برای تیم باشگاهی ام به میدان می روم. از آقای مهدوی کیا هم بابت اعتمادشان تشکر می کنم و به تصمیم باشگاه پیکان برای نرفتنم به تاجیکستان احترام می گذارم.

 

دیدگاه‌ها