کد خبر : 1786989 | 29 مهر 1400 ساعت 15:46 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

دبیر: برای المپیک۲۰۲۴ هدفگذاری کنید

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با اعضای تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال دیدار و گفتگو کرد.

دبیر: برای المپیک۲۰۲۴ هدفگذاری کنید

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در این دیدار که محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهان نیز بعنوان مهمان ویژه حضور داشت گفت: کشتی ایران دیگر نباید رو به عقب برگردد و همه شما و تمامی کشتی گیران این شانس را دارند که در المپیک پاریس شرکت کنند، اما راه رسیدن به آن حضور در چرخه‌ی انتخابی تیم ملی است.

 

وی ادامه داد: مسابقات امیدها می‌تواند به شما در چرخه‌ی انتخابی تیم ملی کمک کند و هدفگذاری‌تان المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد.

 

دبیر تصریح کرد: به عنوان نماینده ایران به رقابت‌ها اعزام می‌شوید، پس باید تمام وجود و جانتان را برای مملکت خود بگذارید و تا لحظه آخر روی تشک محکم بجنگید.

 

رئیس فدراسیون کشتی گفت: مدال امیدها برای خودتان مهم است اما برای فدراسیون، هدف اصلی و نهایی کسب مدال طلا و موفقیت در المپیک است، اما به یاد داشته باشید مدال امیدها می‌تواند شما را به المپیک نزدیک کند. محمدرضا گرایی شاهد زنده ما در اینجا است که دو سال پیش در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان صاحب مدال طلا شد و الان مدال طلای المپیک و جهان را به افتخاراتش اضافه کرده است.

 

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: شما چند ماه در اردوهای بزرگسالان بودید، اما از حضور در تیم ملی جا ماندید، فدراسیون تمامی امکانات را برای شما فراهم کرد و تمام قد از شما حمایت کرده است و مسابقات امیدهای جهان فرصتی است که بتوانید حقتان را بگیرید.

 

در ادامه این دیدار علیرضا دبیر همراه با ملی پوشان زیر ۲۳ سال به تمرین پرداخت.

دیدگاه‌ها