کد خبر : 1786990 | 29 مهر 1400 ساعت 16:17 | 49.8K بازدید | 7 دیدگاه

از فونسکا تا جرارد و فاوره و...

یکی از این 4 نفر، مربی نیوکاسل می شود

در انگلیس از 4 مربی به عنوان گزینه های اصلی جانشینی استیو بروس در نیوکاسل نام برده می شود.

یکی از این 4 نفر، مربی نیوکاسل می شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اخراج استیو بروس از نیوکاسل تایید شد و این مربی که در مقطعی توانسته بود نیوکاسل را از سقوط نجات دهد، شغل خود را از دست داد. بروس از این تصمیم ناراحت و دل شکسته بود و عنوان کرد که خود را بازنشسته خواهد کرد.

 

 

1656182

 

 

نیوکاسل با مالکان جدید خود قصد ایجاد تغییر و تحول بسیار دارد و در اولین قدم بروس بود که قربانی شد. اکنون رایزنی ها برای گزینش مربی جدید شروع شده و از گزینه های زیادی نام برده می شود. پس از پاسخ رد آنتونیو کونته و زین الدین زیدان، به نظر می رسد شانس پائولو فونسکا سرمربی پرتغالی سابق آاس رم بیشتر از دیگران است.

 

 

1656534

 

 

او روز گذشته مذاکراتی آنلاین با آماندا استاولی مدیر اجرایی جدید باشگاه نیوکاسل داشت و باید دید در نهایت پاسخ او چه خواهد بود. فونسکا تابستان امسال گزینه هدایت تاتنهام بود و مذاکراتی پیشرفته را نیز با سران باشگاه لندنی داشت ولی در نهایت نونو اسپریتو بود که هدایت تاتنهام را برعهده گرفت ولی چند ماه بود او می تواند کارش در لیگ برتر را با نیوکاسل شروع کند. فونسکا دو فصل هدایت رم را برعهده داشت و در 101 بار روی نیمکت این تیم نشست.

 

 

1564828

 

 

هرچند فونسکا با رم به افتخاری دست پیدا نکرد ولی در باشگاه سابقش شاختار، توانسته بود فاتح عناوین زیادی از جمله سه قهرمانی لیگ و یک جام حذفی شود. او در پورتو و براگا نیز جام هایی کسب کرده بود.

 

 

1552846

 

 

علاوه بر فونسکا نام هایی چون استیون جرارد سرمربی رنجرز، ادی هوو مربی سابق بورنموث و لوسین فاوره سرمربی سابق دورتموند نیز برای مربیگری نیوکاسل مطرح شده اند.

فعلا گریم جونز مربی موقت نیوکاسل کار تمرینات را زیر نظر دارد و تیمش را برای بازی برابر پالاس مهیا می کند. نیوکاسل از هشت بازی با سه امتیاز در رده 19 لیگ برتر قرار دارد.

 

 

1656533

دیدگاه‌ها