کد خبر : 1786998 | 29 مهر 1400 ساعت 16:45 | 35K بازدید | 7 دیدگاه

لمس تیر افقی دروازه

واکنش‌‌های خرافاتی دخیا در شب رویایی منچستر(عکس)

حرکات داوید دخیا پس از گل های شب گذشته منچستر برابر آتالانتا در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت.

به گزارش "ورزش سه"،  در گروه F لیگ قهرمانان، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بازی‌های هفته سوم رقم خورد جایی که منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد باخت 2 بر صفر مقابل آتالانتا را با پیروزی 3 بر 2 جبران کرد.

 

 

1656395

 

 

آتالانتا با گلزنی ماریو پاشالیچ در دقیقه 15 و مریح دمیرال در دقیقه 28 پیش افتاد و نیمه اول بازی را هم برد، اما در نیمه دوم ورق به سود شیاطین سرخ برگشت و این تیم در دقیقه 53 اولین گل خورده را توسط مارکوس راشفورد جبران کرد. در دقیقه 75 هری مگوایر کار را به تساوی کشاند و در نهایت بازگشت رؤیایی میزبان منچستری را کریستیانو رونالدو با یک ضربه سر تماشایی در دقیقه 81 کامل کرد. با این نتیجه منچستریونایتد شش امتیازی و صدرنشین شد و آتالانتا را با چهار امتیاز به رده دوم فرستاد.

یونایتد در بازی با ویارئال نیز توانسته بود با گل دقایق پایانی رونالدو برنده بازی شود.

 

 

1656396

 

 

نکته جالب بازی دیشب به واکنش داوید دخیا گلر اسپانیایی یونایتد پس از به گل رسیدن تیمش بر می گردد. طبق تصاویر ثبت شده از یک هوادار یونایتد که پشت دروازه مستقر شده بود، دخیا پس از  هر گل منچستریونایتد، تیر افقی دروازه اش را لمس می کرد.

 

 

1656541

 

 

پس از گل راشفورد، او به آرامی سمت دروازه برگشت و تیر افقی را لمس کرد. با گل مگوایر که کار را به تساوی کشاند، دخیا با مشت هایی گره کرده و فریاد خوشحالی به سمت دروازه برگشت و تیر افقی را لمس کرد و پس از گل رونالدو او دیگر روی پای خود بند نبود و با چند بار پریدن به هوا و مشت های گره کرده به سمت دروازه برگشت و تیر افقی را لمس کرد.

هواداران یونایتد در شبکه های اجتماعی از این حرکت دخیا به عنوان اعتقادات او به خرافه تعبیر کرده اند.

 

 

1656542

دیدگاه‌ها