کد خبر : 1786999 | 29 مهر 1400 ساعت 16:46 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

شاکری: گل زدن یا پاس گل فرقی نمی‌کند

مهاجم گل‌گهر معتقد است کسب پیروزی تیمش ارزش بیشتری نسبت به افتخارات فردی دارد.

شاکری: گل زدن یا پاس گل فرقی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پرگل‌ترین مسابقه لیگ بیست و یکم در هفته اول تا به اینجای کار مربوط به دیدار گل گهر و تراکتور است و در این بین شاگردان قلعه‌نویی بودند که با زدن چهار گل موفق به پیروزی شدند. یونس شاکری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی اول برای همه تیم‌ها سخت است چون شناختی از یکدیگر ندارند، کار سخت خواهد بود و به قول قدیمی‌ها همانند هندوانه دربسته است.

 

او ادامه داد: خوشبختانه ما در همان دقایق اول توانستیم گل بزنیم و استحقاقش را داشتیم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما در همان نیمه اول چهار گل زدیم. شاید بعد از گل‌ها بچه‌های ما کمی بی‌انگیزه شدند، وگرنه نتیجه بهتر از این هم می‌گرفتیم. مهم این است که سه امتیاز بازی اول را گرفتیم و قدم را محکم برداشتیم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

 

این مهاجم گل‌گهر که با دادن دو پاس گل عملکرد خوبی مقابل تراکتور داشت، در این باره ادامه داد: هر مهاجمی دوست دارد گل بزند ولی پاس گل دادن هم جزئی از فوتبال است و خدا را شکر توانستم دو پاس بدهم و به تیمم کمک کنم. ما یک تیم هستیم و فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند یا پاس گل بدهد. تا شب گذشته بابت پیروزی خوشحال بودیم و از امروز به بازی فجر که سخت نیز هست فکر می کنیم. بازی ها قبل از تعطیلات فشرده است و باید ریکاوری خوبی انجام بدهیم.

 

شاکری اضافه کرد: بازیکنان سال گذشته را حفظ کردیم و بازیکنان جدیدی که اضافه شدند خیلی خوب کار کردند. تیم ما منسجم است و به خوبی هماهنگ شدیم و بازیکنان روی نیمکت ما هیچ فرقی با بازیکنان ثابت ندارند و شاید بالاتر هم باشند. در تیم ما هم رفاقت و هم رقابت وجود دارد.

 

او در مورد تاثیر غیبت قلعه‌نویی و الهویی در کنار زمین ابراز کرد: آنها از بالا نظاره‌گر بازی بودند. هر کسی دوست دارد امیرخان کنار خط برایش مربیگری کند ولی چند ماهی نمی توانیم او را کنار ما نداشته باشیم ولی ما باید طوری رفتار کنیم که هیچ فشاری روی امیرخان نباشد و از آن بالا فوتبال را نگاه کند و لذت ببرد!

 

 مهاجم گل‌گهر با اشاره به دیدار با فجر سپاسی در هفته دوم گفت: بازیکنان فجر همگی جوان هستند. خودم دو سال در آن تیم به‌عنوان سرباز حضور داشتم و فکر می‌کنم تیم خیلی خوب و یکدستی هستند. من بازی آنها با نساجی را دیدم ولی فکر می‌کنم روی یک اشتباه گل خوردند و این هفته کار ما سخت است.

 

شاکری در خصوص مدعی بودن گل‌گهر در این فصل عنوان کرد: همه دیدگاه‌ها نسبت به تیم ما همانند دیدگاهی است که مردم به استقلال، پرسپولیس و سپاهان دارند چراکه از مدیریت گرفته تا بازیکنان ما یک مجموعه کامل داریم.

 

دیدگاه‌ها