کد خبر : 1787007 | 29 مهر 1400 ساعت 17:38 | 20K بازدید | 14 دیدگاه

سفت و سخت به دنبال خرید خارجی هستیم؛

ویسی: فریب شکست پرسپولیس را نمی‌خوریم

عبدالله ویسی می‌گوید فولاد تیمی خوش حساب است و هیچ بدهی ای ندارد و تمام کارهایش با حساب و کتاب انجام می‌شود.

ویسی: فریب شکست پرسپولیس را نمی‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: شرایط بازی، شرایط یکسانی برای همه تیم‌هاست چون شروع مسابقات است و تیم‌ها تقریبا شرایط نسبی دارند برای شروع بازی‌ها ولی پرسپولیس در مسابقات آسیا بوده و آماده تر از بقیه تیم‌هاست و ما این را به وضوح می‌دانیم و امیدوار هستم که با یک تیم بسیار خوب، مناسب، شایسته و با یک بازی خوب بتوانیم از میزبانی‌مان استفاده کنیم و نهایت بهره را ببریم و سه امتیاز بازی را بگیریم و گول این را هم نمی‌خوریم که پرسپولیس از آسیا حذف شده و شاید از نظر روحی روانی بد باشد. به هرحال فوتبال همین است و پرسپولیس هم یک تیم حرفه‌ای است و برد و باخت برایش معمولی است هرچند بردها شیرین است و باخت‌ها اذیت می‌کند اما روز از نو و روزی از نو و این را می‌دانیم و با همه وجود می‌رویم که انشالله اولین سه امتیاز را در خانه خودمان دشت کنیم.

 

ویسی در واکنش به پرداخت پاداش قهرمانی جام حذفی گفت: تمام فوتبالی‌ها و کارشناسان و کسانی که فوتبال را رصد می‌کنند می‌دانند فولاد نقد است و اگر قولی بدهد نسبت به هر مساله‌ای عمل می‌کند و بچه‌ها ایمان دارند و برای همین همه بازیکنان دوست دارند به فولاد بیایند. تیمی که خوش حساب است و هیچگونه بدهی به هیچکسی ندارد و تمام کارهایش را با حساب و کتاب انجام می‌دهد. چه پاداش را داده باشند و چه نداده باشند می‌دانند در حسابشان هست و نگرانی ندارند.

 

وی درباره برنامه تیم فولاد برای جذب بازیکن بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: ما چون پنجره تیم‌مان بسته بود شاید حرفه‌ای گری کردیم شاید عجولانه تصمیم گرفتیم و سریع تمام بازیکنانمان را قرارداد بستیم. بازیکنانی که مورد نیاز کادرفنی بودند و می‌دانستیم بقیه تیم‌ها می‌خواهند و موقعی که پنجره ما باز شد و وقتی پنجره ما باز شد نقل و انتقالات تقریبا تمام شده بود تیم‌ها داشتند در بازی‌های دوستانه بازی می‌کردند و اواخر کارهای آمادگی‌شان بودند و روانه مسابقات می‌شدند‌. بازیکنی بیرون نمانده که ما بگیریم و اگر بازیکنی مانده و من بعنوان سرمربی فولاد بخواهم بگیرم حرف و حدیث در آن است. ما فقط یک بازیکن خارجی آسیایی می‌توانیم بگیریم و دنبال یکی از بازیکنان گلزن قهار غرب آسیا هستیم که هنوز به توافق نرسیدیم ولی اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم برای نقل و انتقالاتمان برد آورده‌ایم هرچند در آن اوضاعی که پنجره باشگاه بسته بود مدیریت باشگاه و هیات مدیره بسیار خوب عمل کردند و همه بچه‌ها را نگه داشتند ولی هم جا نداریم هم واقعا بازیکنی نیست که بخواهیم بگیریم اما با همین وجود می‌توانیم یک بازیکن خارجی بگیریم که سفت و سخت دنبالش هستیم.

 

ویسی درباره انتقال بازیکن از فولاد نوین به تیمش توضیح داد: این بازیکنان منتقل شدند و مشکلی نداریم ولی بازیکنانی که از امید و زیر بیست سال آوردیم کارشان هنوز درست نشده و کارتشان صادر نشده و نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. 

 

او افزود: دروازه‌بان آقای رضایی را از استقلال تهران گرفتیم که الان اردوی تیم ملی امید هستند و سه بازیکن دیگر آقای حزباوی، آقای جلالی و آقای باویه هم تیم ملی امید هستند که خوشحالیم از این بابت و امیدوارم سرحال برگردند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

 

سرمربی فولاد در پایان به هواداران این تیم گفت: واقعا ما، باشگاه، کارخانه، هیات مدیره، تمام مسئولین رده بالای تیم و بچه‌ها تمام وجودمان را می‌گذاریم که خوشحالشان کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما هم وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم که مردم خوزستان را در هر جای دنیا نه فقط ایران بتوانیم با تیم فولاد و تیم‌های دیگر خوزستان خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها