کد خبر : 1787011 | 29 مهر 1400 ساعت 18:04 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

کرمی: فدراسیون فوتبال عملکردی بی نظیر داشته است

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشورمان معتقد است فدراسیون فوتبال در این مدت عملکردی بی نظیر داشته است و در حال معماری نوین فوتبال ایران است.

کرمی: فدراسیون فوتبال عملکردی بی نظیر داشته است

فرشاد کرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان و کارشناس فوتبال در گفت‌و‌گو با "ورزش سه" گفت: وقتی به عملکرد تیم ملی فوتبال در این چند ماه نگاهی جامع می اندازیم متوجه تغیررات بزرگ و ساختاری میشویم. فراموش نکنیم چند ماه گذشته در چه دلهره ای بابت صعود از گروه بحرین و عراق بودیم و امروز تیم ملی در صدر جدول بی دغدغه جای گرفته است و از سوی دیگر در رنکینگ فیفا اول آسیا هستیم.


کرمی با اشاره به اینکه نظرات همه اهالی فوتبال باید کارشناسانه باشد گفت: بدون در نظر گرفتن مسائل شخصی می بایست اظهار نظر کنیم. آنچه به عنوان ناظر بیرونی و کارشناسانه نگاه میکنیم فقط پیشرفت و موفقیت بوده است. امکانات ، مسایل لجستیکی و تدارکاتی و ریزترین مسائل هم به بهترین شکل صورت گرفته است.از سوی دیگر وقتی به نتایج تیم بانوان و صعود  تاریخی این تیم نگاه میکنیم و همچنین انتخاب آقای مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی امید و روندی که تیم امید طی میکند میبینیم نگاه فدراسیون فقط به تیم ملی بزرگسالان نیست و فوتبال در جهات مختلف رو به توسعه است.توسعه علمی فوتبال و ایجاد ساختارهایی برای موفقیت درازمدت و پایدار در رده های مختلف تیمهای ملی از شاخصه های فدراسیون جدید فوتبال است.بهتر است همه ما به این فدراسیون کمک کنیم تا بتواند برنامه های خود را جلو ببرد.


وی در پایان گفت: وظیفه همه ما فقط کمک  و همفکری مثبت است تا بتوانیم در فوتبال آسیا این روند را حفظ کنیم و شاهد روزهایی بزرگتر برای فوتبال ایران باشیم. ایمان دارم با حمایت همه جانبه تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر این امکان را دارد از گروه خود صعود کند.

دیدگاه‌ها