کد خبر : 1787013 | 29 مهر 1400 ساعت 18:17 | 44.9K بازدید | 8 دیدگاه

ظهور یک کریم جدید در دنیای فوتبال

بایرن یا رئال؛ پدیده آلمانی به کدام تیم می‌رود؟

کریم آدییِمی از پدیده های نسل جدید فوتبال آلمان است و این روزها در سالزبورگ خوش می درخشید.

بایرن یا رئال؛ پدیده آلمانی به کدام تیم می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، کریم آدییِمی 19 ساله و متولد شهر مونیخ، به نظر می رسد که بعد از ارلینگ هالند، ستاره ای جدید از باشگاه سالزبورگ است که به دنیای فوتبال معرفی می شود.

او روز گذشته با گلزنی مقابل ولفسبورگ به رکورد سه گل در سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و در این فصل مجموعا دوازده گل به ثبت رسانده و درخشان ظاهر شده است.

 

 

1656558

 

 

طبق ادعای اسکای آلمان، در حال حاضر شاید بایرن مونیخ بیشترین شانس را برای جذب آدییِمی دارد اما رئال، دورتموند، لیورپول، لایپزیش، اتلتیکو و اینتر هم او را می خواهند. رئال البته شرایط بنجامین سسکو بازیکن 18 ساله دیگر ستاره سالزبورگ را هم دنبال می کند. در حال حاضر قیمت آدییِمی بین 30 تا 40 میلیون یورو تخمین زده می شود. 

آدییِمی از نظر سبک بازی شباهت های زیادی به هالند دارد و بسیار هم شم گلزنی اش بالاست.

 

 

1656559

 

 

ارلینگ هالند و سادیو مانه نیز در آکادمی سالزبورگ رشد کرده اند و حالا این مهاجم آلمانی می تواند پا جای پای این دو ستاره بگذارد. آدییِمی در این فصل در هفده بازی خود دوازده گل زده و دو پاس گل داده و به این ترتیب در هر 87.8 دقیقه روی یک گل تاثیر مستقیم داشته است. او در تیم ملی آلمان نیز در بازی مقابل ارمنستان اولین بازی ملی خود را انجام داد و حتی گلزنی کرد. آدییِمی در کنار فلوریان ویرتز و یوسفا موکوکو  پدیده های نوظهور نسل جدید فوتبال آلمان محسوب می شود.

دیدگاه‌ها