کد خبر : 1787014 | 29 مهر 1400 ساعت 18:38 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

همکاری فخرالدینی- شریفات بدون گل بود(عکس)

دو بازیکن باتجربه تیم آلومینیوم عملکرد خوبی در سمت راست داشتند اما همکاری آنها تیم را به گل نرساند.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در اولین بازی خود در لیگ بیست و یکم میهمان پدیده بود و مقابل این تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد.

 

شاگردان رسول خطیبی در این دیدار با وجود اینکه نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و پیروز بازی شوند اما عملکرد خوبی داشتند. این عملکرد باعث شد تا هواداران اراکی نسبت به شرایط تیم شان در ادامه فصل امیدوار باشند.

 

 

 

 

یکی از بخش هایی که آلومینیوم در بازی هفته اول عملکرد خوبی در آن داشت، سمت راست این تیم بود. حضور دو بازیکن باتجربه در این پست باعث شده بود تا بخش قابل توجهی از برنامه های تهاجمی آلومینیوم از سمت راست باشد.

 

اسماعیل شریفات که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در ترکیب آلومینیوم داشت در کنار میلاد فخرالدینی که این فصل به جمع آلومینیومی ها اضافه شده، در سمت راست نفوذهای خطرناکی را انجام دادند و چند سانتر خوب هم برای مهاجمان تیم ارسال کردند.

 

 

 

 

اسماعیل شریفات در نیمه اول یک موقعیت خطرناک هم به دست آورد که ضربه او از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت. یکی از ویژگی های مثبت این دو بازیکن که یکی در پست وینگر راست و دیگری در دفاع راست بازی کرد، عملکرد موفق در کارهای دفاعی نیز بود که پرتلاش و دونده ظاهر شدند.

 

با وجود این عملکرد خوب اما شریفات و فخرالدینی نتوانستند آلومینیوم را در گلزنی به پدیده کمک کنند. البته پیش بینی می شود که در ادامه فصل با بیشتر شدن هماهنگی این دو بازیکن، شاهد قدرت بیشتر آلومینیوم در سمت راست باشیم.

 

 

عکس: احمد هادی

دیدگاه‌ها