کد خبر : 1787025 | 29 مهر 1400 ساعت 19:51 | 22.8K بازدید | 4 دیدگاه

آنچلوتی: کومان؟ هدایت این بارسا دشوار است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در فاصله سه روز تا اولین ال‌کلاسیکوی فصل در گفتگویی مفصل مسائل بسیاری را مطرح کرد.

آنچلوتی: کومان؟ هدایت این بارسا دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری را روز یکشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهند کرد که بازی حساسی برای هر دو تیم به حساب می‌آید.

کارلو آنچلوتی در فاصله سه روز تا برگزاری این بازی گفتگویی را با موی‌استار انجام داده و در آن درباره مسائل بسیاری از جمله ارزش وینیسیوس، احتمال اهدای توپ طلا به کریم بنزما و شرایط فعلی رونالد کومان صحبت کرده است.

رئال مادرید چگونه در این دیدار حاضر خواهد شد؟

ما مانند بقیه برای حضور در این سبک دیدارها آماده خواهیم شد. این بازی برای همه مهم است و ما با نهایت آرامش و اعتماد به نفس برای این بازی آماده می‌شویم.

 

شرایط بازیکنان چطور است؟

همه خوب هستند. فکر می‌کنم کارواخال و هازارد به این بازی برسند. اوضاع مناسب است. ما مشکلات زیادی پس از بازی مقابل شاختار نداریم. بنابراین تقریبا تمام بازیکنان را در اختیار داریم.

 

چه چیزی باعث شد که پس از آزمایش‌های فراوان، با سیستم 3-3-4 بازی کنید؟

من فکر می‌کنم زمان‌های در فصل هست که شما سعی می‌کنید کاری متفاوت انجام دهید تا اطلاعات بیشتری در اختیار بازیکنان بگذارید. سپس در لحظات مهم فصل مانند این هفته باید کارهایی را انجام دهید که بازیکنان به آن عادت دارند. این کاری است که ما انجام می‌دهیم. ما نمی‌گویم که ما دیگر هرگز بازی متفاوتی ارائه نخواهیم کرد. حرف من این است که این بار بهتر است که در مسیری مستقیم قدم برداریم و تغییر زیادی انجام ندهیم.

 

1656580

 

و در نوکمپ هم شاید همین مسیر مستقیم خواهیم بود یا...؟

نه، مسیر کاملا مستقیم است. چون ما برابر تیمی با کیفیت بالا بازی می‌کنیم، تیمی که بسیار سختکوش است. آنها در حال حاضر عملکرد خوبی دارند و از نظر من رو به پیشرفت هستند. بنابراین بازی سختی در پیش داریم، همانطور که بازی رئال مادرید – بارسلونا همیشه بوده و من فکر می‌کنم این بازی برای بارسلونا هم دشوار است اما چنین چیزی در این سبک دیدارها طبیعی است.

 

عملکرد وینیسیوس شما را شگفت‌زده کرده است؟

نه. عملکرد او من را شگفت‌زده نکرده چون او همیشه گل‌های زیادی به ثمر رسانده، هویت یکسانی را در بازی‌اش حفظ کرده و سعی کرده در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. او حالا در ضربات پایانی بهتر شده است. اما نظر من این است، من زمانی شگفت‌زده می‌شدم که او وقتی بسیار نزدیک به دروازه بود نمی‌توانست گل بزند.

 

یوی1656578

 

 

بازیکن دیگری که باید باعث شگفتی شما شده باشد، بنزما است. آیا او به نسبت دوران اول حضور شما در رئال، بازیکن کامل‌تری شده است؟

نه، من بازیکنی را با قدرت رهبری بیشتر و شخصیت بیشتر در بیرون و درون زمین می‌بینم. او احساس می‌کند بازیکن مهمی است. این کاملا درست است، ما خوش شانس هستیم که بازیکنی با این کیفیت و با این رهبری مثبت را داریم، رهبری که مثال زدنی است و فقط در صحبت خلاصه نمی‌شود.

 

فکر می‌کنید او برنده توپ طلا خواهد شد؟

نمی‌دانم که او امسال برنده خواهد شد یا خیر. این به او و به ما بستگی ندارد. این به ارزیابی که سایر مردم انجام می‌دهند بستگی دارد. من فکر می‌کنم به دلیل درخششی که او سال گذشته داشته و کاری که در حال حاضر انجام می‌دهد شاید شایسته توپ طلا باشد.

 

1656577

 

 

نظر شما درباره آنسو فاتی چیست که به تازگی قراردادش را با بارسلونا تمدید کرده است؟

من او را بازیکن بزرگی می‌بینم که به آرامی در حال پیشرفت است. او برای این تیم بسیار مهم است. او بازیکنی است که ضربات پایانی بسیار خوب دارد و یکی از بازیکنان جوانی است که جز بهترین‌های دنیا هستند.

 

از حضور او در بازی روز یکشنبه نگران هستید؟

نگرانی ما درباره حریف صرفا مربوط به نگرانی درباره یک بازیکن نیست. نگرانی مربوط به تمامی تیم است که تمام سعی‌اش را می‌کند، کیفیت و تجربه بالایی دارد و مانند ما از حضور بازیکنان مهمی بهره می‌برد. به هرحال این بازی پایاپای است.

 

1656576

 

 

در آخر نظر شما درباره رونالد کومان چیست؟

من او را مربی خوبی می‌دانم. من پس از او به اورتون رفتم و آنها با احترام از او یاد می‌کردند. من خیلی کومان را نمی‌شناسم اما کاری که او در طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده قابل تحسین است. در عین حال کاری که در بارسلونا انجام داده و در حال حاضر نیز در حال انجام آن است، چون فکر می‌کنم هدایت بارسلونا در حال حاضر کار آسانی نیست. بارسلونا در حال تغییر است.... من فکر می‌کنم آنها به خوبی این شرایط را مدیریت کرده‌اند.

 

آیا جسارت پیش‌بینی نتیجه بازی را دارید؟

نه، در حال حاضر ندارم. من فقط در حال بررسی بهترین راه برای آماده‌سازی پیش از بازی هستم.

دیدگاه‌ها