کد خبر : 1787033 | 29 مهر 1400 ساعت 20:57 | 21.2K بازدید | 21 دیدگاه

آنری: صلاح خوب است اما توپ طلا برای بنزماست

تیری آنری، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، به تمجید از عملکرد کریم بنزما پرداخت.

آنری: صلاح خوب است اما توپ طلا برای بنزماست

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره توپ طلا و برنده احتمالی آن در روزهای گذشته بسیار داغ شده و با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مراسم اهدای این جایزه ارزشمند، افراد سرشناس بیشتری درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

چند روز قبل یورگن کلوپ پس از درخشش محمد صلاح که موفق شد به اولین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شود که در 9 بازی پیاپی گلزنی کرده گفت:« همه ما او را می‌بینیم. چه کسی در حال حاضر عملکردی بهتر از او دارد؟ ما درباره کاری که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کرده و سلطه‌ای که بر فوتبال داشته‌اند صحبت نمی‌کنیم. اما در حال حاضر محمد صلاح بهتری بازیکن دنیا است.»

اما به نظر می‌رسد که افراد زیادی با او موافق نیستند و علیرغم تحسین عملکرد این ملی‌پوش مصری، معتقد هستند که او هنوز جای پیشرفت بسیاری برای قرار گرفتن در ردیف بهترین‌های دنیا دارد.

 

1654181

 

تیری آنری، مهاجم فرانسوی سابق آرسنال و بارسلونا، درباره اظهارات کلوپ گفت:« یا صلاح بهترین بازیکن لیگ برتر در حال حاضر است؟ بله، مشخصا همینطور است. اما وقتی شما شرایط فعلی بهترین بازیکنان را با یکدیگر مقایسه می‌کنید، من بنزما را در صدر همه آنها می‌دانم. نمی‌توان کاری که او در حال حاضر برای رئال مادرید و تیم ملی فرانسه انجام می‌دهد را نادیده گرفت.»

آنری از درخشش صلاح مطلع است اما باور دارد که شرایط این بازیکن به هیچ وجه با نمایشی که بنزما از خود در زمین ارائه می‌کند قابل مقایسه نیست. او در ادامه اضافه کرد:« گل‌هایی که صلاح به ثمر می‌رساند فوق العاده است اما چطور می‌توان لواندوفسکی و بنزما را فراموش کرد؟ من فکر نمی‌کنم صلاح هنوز به آن سطح رسیده باشد. مهم است که بتوانید در هر دو سطح باشگاهی و ملی درخشان ظاهر شوید.»

دیدگاه‌ها