کد خبر : 1787047 | 29 مهر 1400 ساعت 22:41 | 55.1K بازدید | 4 دیدگاه

فرصت‌طلبی علیرضا برای اولین گل؛

خوشحالی چشم‌بسته جهانبخش در اروپا(عکس)

فاینورد با گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر یونیون برلین شد.

خوشحالی چشم‌بسته جهانبخش در اروپا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سوم لیگ کنفرانس اروپا امشب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها در گروه E تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه دِ کویپ با تیم یونیون برلین آلمان دیدار کرد.

 

فاینورد که در روتردام هلند از حریف خود میزبانی می‌کرد، خیلی زود روی یک کار تیمی و تمرین شده توسط ملی‌پوش ایرانی و آماده خود به گل رسید و از یونیون برلین پیش افتاد.

 

در دقیقه ۱۱ این مسابقه لوئیز سینتسرا با یک حرکت تکنیکی نفوذ تند و تیزی از سمت چپ محوطه جریمه یونیون برلین انجام داد که پاس کات‌بک او به گاس تیل و در ادامه پاس رو به جلوی محکم این بازیکن به دهانه دروازه را علیرضا جهانبخش با حضور به موقع خود تبدیل به گل کرد.

 

 

1656618

 

1656616

 

1656617
جهانبخش خوشحالی گل خود پس از گلزنی در لیگ کنفرانس را به این شکل با شکرگزاری از خدا انجام داد

 

 

 

دو تیم در ادامه مسابقه یک گل وارد دروازه هم کردند و در نهایت یاران جهانبخش موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک در نیمه اول بازی مقابل یونیون برلین شدند.

 

سینسترا، پایه‌گذار گل اول فاینورد هلند در دقیقه ۷۶ موفق به گلزنی شد و در نهایت یاران جهانبخش توانستند به برتری ۳ بر یک خانگی مقابل یونیون برلین آلمان دست پیدا کنند تا ۷ امتیازی شوند و به تنهایی در صدر جدول گروه E لیگ کنفرانس اروپا قرار بگیرند.

 

 

 

1656620

 

 

علیرضا جهانبخش در دومین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ کنفرانس اروپا توانست نخستین گل خود در این رقابت‌ها را در حضور ۸۳ دقیقه‌ای برابر یونیون برلین به ثمر رساند.

 

 

1656619

 

 

دیدگاه‌ها