کد خبر : 1787055 | 29 مهر 1400 ساعت 23:11 | 38.6K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: فقط 13 بازیکن شایسته پیراهن رم هستند

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از شکست سنگین برابر بودو گلیمت از کمبود نفرات تیمش گلایه کرد.

مورینیو: فقط 13 بازیکن شایسته پیراهن رم هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم ساعاتی پیش در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا با نتیجه 1-6 برابر تیم بودو گلیمت شکست خورد.

جالوروسی در حالی قدم به این بازی گذاشت که در هر دو بازی قبلی‌اش دراین رقابت‌ها به پیروزی رسیده بود و کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که نروژ را با شکست و بدون کسب امتیاز ترک کند. این اولین بار در طول دوران حرفه‌ای مربیگری مورینیو بود که یکی از تیم‌های تحت هدایت او شش گل دریافت می‌کرد.

این مربی پرتغالی پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« من تصمیم گرفتم با این ترکیب بازی کنم، بنابراین مسئولیت این شکست با من است. این کار را با نیت خوبی انجام دادم تا فرصتی به کسانی بدهم که به سختی تلاش می‌کنند و همچنین شرایط تیم را در هوای سرد نروژ تغییر دهم. من تصمیم گرفتم به بسیاری از بازیکنان استراحت بدهم. ما برابر تیمی باختیم که کیفیت بالاتری را به نمایش گذاشت. همه چیز به همین سادگی است.»

 

1656631

 

مورینیو در ادامه درباره بازیکنانی که در اختیار دارد گفت:« اگر همیشه بتوانم با یک ترکیب ثابت یکسان بازی کنم، این کار را خواهم کرد. این کاری ریسکی است چون فاصله زیادی از نظر کیفی بین دو گروه از بازیکنان وجود دارد. ما با محدودیت‌های فهرست بازیکنان آشنا بودیم، این موضوع جدیدی برای من نیست اما باز هم انتظار واکنش بهتری را داشتم. همانطور که گفتم استفاده از آنها تصمیم من بود، بنابراین مسئولیت شکست با من است.»

سرمربی رم اضافه کرد:« هر شکستی آزاردهنده است. من با بازیکنان صحبت کردم و صادق بودم. من با آنها صادق بودم اما نمی‌توانم با شما صادق باشم. من هرگز این واقعیت را انکار نکردم که ما تیمی با محدودیت‌های واقعی هستیم. ما 13 بازیکن داریم که می‌توانند پیراهن تیم را برتن کنند، بقیه بازیکنان در سطح دیگری هستند. تنها نکته مثبت این بازی این بود که دیگر کسی از من نمی‌پرسد که چرا با بازیکنان یکسانی به میدان می‌روم.»

 

دیدگاه‌ها