کد خبر : 1787059 | 29 مهر 1400 ساعت 23:42 | 32.6K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحتی بنزما از احتمال دریافت حکم 10 ماه حبس

کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، از حکمی که ممکن است در دادگاه مربوط به متئو والبوئنا برای او صادر شود ناراحت و شوکه است.

ناراحتی بنزما از احتمال دریافت حکم 10 ماه حبس

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه بنزما در پرونده مربوط به باج‌گیری از متئو والبوئنا، هم تیمی سابق این بازیکن، و سایر افراد دخیل در این پرونده از روز گذشته در فرانسه آغاز شده است.

سیلوین کورمیه، وکیل بنزما، در گفتگو با ای اف ای مدعی شد که این بازیکن بسیار شوکه و ناراحت است چون مقامات دادگاه درخواست تایید حکم 10 ماه حبس تعلیقی و 75 هزار یورو جریمه را به اتهام همکاری در باج‌گیری برای او اعلام کرده‌اند.

او در دومین روز از برگزاری دادگاه اظهار داشت:« بنزما نمی‌تواند این حکم را بپذیرد چون کاری انجام نداده است. دادگاه باید همه چیز را کنار گذاشته و صرفا روی شواهد تمرکز کند. ما در دادخواستی که فردا به دادگاه ارائه خواهیم کرد، این موضوع را اعلام می‌کنیم.»

 

1656643

 

‌بنزما تنها فردی از جمع پنج متهم این دادگاه است که در این جلسات حضور ندارد چون روز یکشنبه باید در ورزشگاه نوکمپ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل در ترکیب رئال مادرید به مصاف بارسلونا برود. اما وکیل او می‌گوید که حکم درخواست شده را به این بازیکن خبر داده است.

رای نهایی فردا در پایان جلسه سوم اعلام خواهد شد و کورمیه معتقد است که حکم این دادگاه هرچه باشد تاثیری روی رای‌گیری توپ طلا نخواهد داشت. او در این باره گفت:« هیچ ارتباطی بین این دو موضوع با یکدیگر وجود ندارد. بنزما دیر یا زود ثابت می‌کند که این اتهامات بی‌اساس است. دلیل این موضوع این نیست که او ستاره فوتبال است، بلکه واقعیت این است که هیچ مدرک قانونی در این زمینه علیه او نیست.»

دیدگاه‌ها