کد خبر : 1787075 | 30 مهر 1400 ساعت 03:10 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

ساکت الهامی، میهمان جذاب فوتبال برتر؛

از تجهیز وطنی به CIP تا مدرک هاروارد با آقازاده‌ها!

سرمربی نساجی مازندران در کنار صحبت های معمول، با طنازی خود پاسخ هایی بامزه به برخی از سوالات مجری برنامه فوتبال برتر داد.

از تجهیز وطنی به CIP تا مدرک هاروارد با آقازاده‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی بعد از اینکه ماموریت بقای نساجی را با موفقیت به سرانجام رساند، لیگ بیست و یکم را هم با این تیم ادامه داد. شاگردان الهامی در هفته نخست لیگ برتر با یک گل از سد میهمان خود نساجی مازندران گذشتند. آنها با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه و جوان، تیمی متفاوت از فصل گذشته را راهی مسابقات کرده اند که هوادارانشان امید زیادی به موفقیت آن دارند. ساکت الهامی امشب میهمان برنامه فوتبال برتر بود. او در این گفت و گوی زنده صحبت های جالب و بامزه ای هم داشت. در ادامه می توانید صحبت های مربی نساجی را در برنامه فوتبال برتر بخوانید:

 

وقتی محروم شدم دلار 15 تومان بود

 

الهامی صحبت هایش را با واکنش به صحبت های مجری برنامه که به محرومیتش اشاره داشت شروع کرده و گفت: سه ماه از محرومیت را گذراندم، سه ماه دیگر هم تا یک سال تعلیق هست که آذر ماه تمام می شود. 50 میلیون تومان هم جریمه نقدی داشت.


او در پاسخ میثاقی که مدعی بود این مبلغ در برابر مبالغی چون جریمه امیر قلعه نویی خیلی زیاد نیست پاسخ جالبی داشت: وقتی من این مبلغ را جریمه شدم دلار 15 تومان بود و نسبت به دریافتی ام هم مبلغ زیادی بود.

 

زمین مان با با فوتبال مان همخوانی ندارد

 

یک تیم باشخصیت می شویم که همه به ما احترام بگذارند. زمین مان با فوتبالی که انجام می دهیم همخوانی ندارد. همه ابزار موفقیت را به جز زمین خوب در اختیار داریم. فکر می کنم استان مازندران تنها استانی است که یک استادیوم خوب ندارد. نمی خواهم کسی را محکوم کنم. از وقتی که جهان پهلوان رنگرز آمدند شبانه روزی کار می کنند. به قدری ورزش قهرمانی در استان مازندران زیاد است که یک بودجه زیاد می طلبد. جویبار در کشتی آزاد پرچم دار ایران بود خب اینها هم سالن کشتی می خواهند. به جز قائمشهر استادیوم دیگری نداریم. فقط ساری است که با وجود زحمت های بسیار شرایط خوبی ندارد.
در مازندران جز کشتی و فوتبال تفریح زیادی ندارند

 

باید کمک ها فرا استانی باشد. در مازندران جز کشتی و فوتبال تفریح زیادی ندارند. فکر می کنم قائمشهر تنها شهری در ایران است که سینما ندارد ولی زندگی و عشق شان فوتبال است. شبانه روز کار می کنند و شنیده ام که آقای حدادیان هم یک مقداری کمک کنند. آقای حدادیان روز اولی که آمدم از من پرسیدند چه می خواهید من گفتم یک زمین صاف. روز آخر سال گذشته هم گفتند شرط شما چیست بازهم گفتم چمن. نوع فوتبال ما این گونه است.

 

ماجرای بامزه CIP ورزشگاه وطنی

 

الهامی در پاسخ به سوال میثاقی در مورد تماشاگران دوران کرونایی نساجی که از پشت بام خانه ها، حضور ثابتی در بازی ها داشتند، پاسخ بانمکی داد وقتی که مجری برنامه آن جا را VIP دانست: یک CIP هم اواخر فصل طبقه شش روبروی ما زدند. بازی هایی مثل استقلال که زیاد بودند و در VIP جا نمی شد 10-20 نفر می رفتند از آن جا که اجاره می کردند بازی به تماشای بازی می پرداختند. 

 

اگر کسی هم رفت زیاد ضرر نکردیم

 

ما 80 درصد بچه هایمان را حفظ کردیم و مثل عرف مبالغ را بالا بردیم. چند نفری هم که آمدند سنگ تمام گذاشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم. چند بازیکن امید خوب هم به جمع ما اضافه شد. این باعث شد که اگر کسی هم رفت زیاد ضرر نکردیم. بزرگان فصل گذشته هم ماندند. سقف تیم ما بالا نبود و یک چیز منطقی داشتیم.

 

تنها تیمی هستیم که چارتر می رویم

 

فکر می کنم ما تنها تیمی هستیم که چارتر می رویم و از CIP عبور و مرور می کنیم. درست است که الان همه تیم ها بهترین هتل ها و لباس ها را استفاده می کنند ولی حساسیت آقای حدادیان خیلی بالاست و کم پیش می آید مدیری این گونه زحمت بکشد. اگر فوتبال ما چند نفر مثل ایشان داشته باشد خیلی رشد می کند.

 

محمدرضا ساکت اورجینال است و من فیک!

 

او در مورد نام کوچکش و اینکه تنها ساکت فوتبال بعد از محمدرضا ساکت اوست گفت: ایشان اورجینال اند و من فیک هستم. آذربایجانی ها اسم ساکت زیاد دارند. در آذربایجان خیلی ها هستند که اسم شان ساکت است.

 

فوق لیسانس در کنار آقازاده ها!

 

الهامی در ادامه در مورد چند تصویر که به نمایش گذاشته شد صحبت کرد که دو مورد آن جالب بود. او ابتدا در مورد صحنه اعتراض شدیدش به داور بازی در فینال جام حذفی بین تراکتور استقلال گفت: این یکی از اشتباهات بزرگ من بود که بار فنی بازی مان زیر سایه حرکت من قرار گرفت. در بازی با استقلال که قهرمان شدیم یک خطا درست یک متری من انجام شد که داور روی شجاعی نگرفت. همان توپ را قایدی زد که تیموری از روی خط برگرداند. به همین دلیل اعتراض کردم.


سرمربی نساجی سپس از تصویری که مربوط به جشن فارغ التحصیلی اش بود صحبت کرد: از دانشگاه علم و فنون که زیر مجموعه دانشگاه هاروارد است فوق لیسانس گرایش کسب و کار را گرفتم ولی بهم نمی خورد. در این کلاسی که بودیم دو سه نفر از بچه های وزیر و نماینده مجلس داشتیم.

 

1656662

 

اگر هواداران بیایند کیفیت مان بهتر از این خواهد بود

 

او یادآور شد: امیدوارم در هفته دوم یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس انجام دهیم. دنبال این هستیم که تیم مان یک تیم باشخصیت باشد. به دنبال این هستیم که کیفیت فوتبال مان را بالا ببریم و امیدوارم که بتوانیم در ورزشگاه خودمان و در کنار هوادارانمان بازی کنیم. واقعا اگر هواداران بیایند قطعا کیفیت فوتبال مان بهتر از این خواهد بود.

دیدگاه‌ها