کد خبر : 1787093 | 30 مهر 1400 ساعت 10:43 | 24.3K بازدید | 8 دیدگاه

فاتی چه پیشنهاداتی را برای تمدید با بارسا رد کرد؟

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، پیشنهادات بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی داشت اما در نهایت قراردادش با این تیم را تمدید کرد.

فاتی چه پیشنهاداتی را برای تمدید با بارسا رد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل قرارداد آنسو فاتی با بارسلونا تمدید شد تا خیال مدیران و هواداران این تیم از ادامه حضور جانشین لیونل مسی در نوکمپ راحت شود.

برخی منابع خبری مدعی شده بودند که این بازیکن به مدیربرنامه‌هایش اعلام کرده که پیشنهاد هیچ تیمی جز بارسلونا را بررسی نکند و تمام تمرکزش را بر روی پیشبرد مذاکرات با مدیران این باشگاه بگذارد.

حالا کادناسر مدعی شده که باشگاه بارسلونا سه پیشنهاد از سایر باشگاه‌ها برای جذب آنسو فاتی را رد کرده تا قراردادش با این بازیکن را تمدید کند. در این خبر آمده که این سه باشگاه شامل منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و لیورپول بودند. با این حال مدیران بارسا موفق شدند علیرغم فشارهای ژرژ مندس برای افزایش مبلغ پیشنهادی، قرارداد جدیدی را به امضا برسانند.

 

1656503

 

به نظر می‌رسد که پاریسی‌ها در سال‌های اخیر به دشمن علنی بارسلونا تبدیل شده‌اند و قصد داشتند از برگ برنده حضور لیونل مسی در تیم‌شان استفاده کرده و فاتی را برای بازی دوباره در کنار این فوق ستاره آرژانتینی ترغیب کنند.

این شماره 10 جدید بارسلونا پیش از این مدعی شده بود که با فشار بر تن کردن این پیراهن به خوبی آشناست و می‌داند که باید مسیر خودش را طی کند و درباره کاری که مسی در این تیم و با این پیراهن انجام داده فکر نکند چون کاری که او انجام داده از سوی هیچکس دیگری قابل تکرار نیست.

بند فسخ قرارداد جدید آنسو فاتی نیز مانند پدری یک میلیارد یورو است که باعث می‌شود هیچ باشگاهی فکر پرداخت آن و خرید این بازیکن از بارسلونا را در سر نداشته باشد.

دیدگاه‌ها