کد خبر : 1787095 | 30 مهر 1400 ساعت 11:12 | 21.4K بازدید | 11 دیدگاه

تصمیم بارسا برای حضور در رقابت جذب امباپه

مدیران بارسلونا در حال بررسی شرایط این باشگاه برای ارائه پیشنهاد به کیلیان امباپه در تابستان سال آینده هستند.

تصمیم بارسا برای حضور در رقابت جذب امباپه

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چند ماهی از اعلام رسمی بدهی بیش از یک میلیارد یورویی باشگاه بارسلونا توسط خوان لاپورتا، رییس این باشگاه، نگذاشته اما روزنامه اسپانیایی آ.اس روز جمعه خبر داده که منابع نزدیک به باشگاه تایید کرده‌اند که آنها در حال بررسی شرایط جذب امباپه هستند.

قرارداد این بازیکن 22 ساله در پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و او هنوز قراردادش با این تیم را تمدید نکرده و در نتیجه می‌تواند در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

رئال مادرید، رقیب سنتی بارسا، مدعی اصلی جذب کیلیان امباپه است. آنها تابستان امسال نیز پیشنهادهایی را برای خرید این بازیکن به پی اس جی ارائه کردند که همگی از سوی مدیران این باشگاه فرانسوی رد شد.

 

1653756

 

با این حال این باشگاه کاتالان قصد دارد شرایط مدنظر امباپه را سبک و سنگین کرده و مذاکراتی را با این بازیکن و مدیربرنامه‌های او برای امضای قرارداد در تابستان سال آینده انجام دهد. آ.اس اضافه کرده که علاقه بارسا به امباپه می‌تواند به عنوان برگ برنده‌ای از سوی امباپه به کار گرفته شود تا مبلغ دستمزدش در رئال مادرید را افزایش دهد.

به نظر می‌رسد بارسلونا اطمینان دارد که وقتی حسابرسی این باشگاه در ماه جولای سال آینده میلادی منتظر شود، مشخص خواهد شد که این تیم می‌تواند خریدی قابل توجه را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که این ستاره فرانسوی علاقه زیادی به مذاکره یا به تن کردن پیراهن بارسا داشته باشد، خصوصا که پیش از این بارها علنا از علاقه‌اش برای پیوستن به رئال مادرید صحبت کرده است.

دیدگاه‌ها