کد خبر : 1787096 | 30 مهر 1400 ساعت 11:26 | 20.4K بازدید | 4 دیدگاه

احتمال غیبت ستاره یونایتد در دیدار برابر لیورپول

کادر فنی منچستریونایتد به شدت نگران وضعیت برونو فرناندز، ستاره پرتغالی این تیم، در آستانه دیدار برابر لیورپول است.

احتمال غیبت ستاره یونایتد در دیدار برابر لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز زمانی که برای سرد کردن پس از پیروزی 2-3 برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده به شدت می‌لنگیده است و همین موضوع نگرانی‌های بسیاری را به همراه داشته است.

اگر این بازیکن 27 ساله نتواند تیمش را در دیدار روز یکشنبه برابر لیورپول در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر همراهی کند، شرایط دشواری برای تیم اوله گونار سولسشر به وجود خواهد آمد.

یونایتد در سه بازی اخیرش در رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده و برد نه چندان قاطعانه‌ای که برابر آتالانتا به دست آورد برای از بین بردن کامل فشارها روی سولسشر و جایگاهش روی نیمکت این تیم کافی نبود.

شیاطین سرخ در پایان نیمه اول دیدار مقابل آتالانتا با دو گل از این تیم عقب افتاده بودند و در نهایت با دو گل مارکوس راشفورد و هری مگوایر و گل دیرهنگام اما پیروزی‌بخش کریستیانو رونالدو موفق شدند سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

 

1647405

 

اما این مربی نروژی می‌داند که تیمش باید عملکرد بسیار بهتری را در دیدار برابر لیورپول به نمایش بگذارد و غیبت احتمالی فرناندز در این بازی معضلی جدی برای او به وجود خواهد آورد.

لیورپول موفق شد در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد و در لیگ برتر نیز تنها با یک امتیاز اختلاف با چلسی صدرنشین در رده دوم قرار دارد.

اگر یونایتد در دیدار روز یکشنبه برابر لیورپول شکست بخورد، با انجام تنها 9 بازی در لیگ هفت امتیاز از رقیب سنتی خود عقب خواهد افتاد.

فرناندز در این فصل موفق شده در 12 بازی چهار گل در  تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند و حضو او در میدان می‌تواند شرایط را تا حدی به سود یونایتد تغییر دهد

دیدگاه‌ها