کد خبر : 1787098 | 30 مهر 1400 ساعت 11:56 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

جرارد و نیوکاسل؟ سئوال احمقانه نپرسید

استیون جرارد، بازیکن سابق لیورپول، علاقه‌ای به قبول هدایت نیوکاسل یونایتد ندارد.

جرارد و نیوکاسل؟ سئوال احمقانه نپرسید

به گزارش "ورزش سه"، رنجرز شب گذشته موفق شد پس از قبول دو شکست متوالی در رقابت‌های لیگ اروپا، بالاخره طعم پیروزی را با به ثمر رساندن دو گل برابر بروندبی در ورزشگاه ایبروکس تجربه کند.

جرارد در مصاحبه پس از بازی خوشحال بود اما پس از مطرح شدن سوالی درباره احتمال حضورش روی نیمکت نیوکاسل یونایتد، بلافاصله واکنش نشان داده و این موضوع را رد کرد.

این بازیکن سابق لیورپول در پاسخ به این سوال به خبرنگار در حالی که لبخندی به پهنای صورتش بر لب داشت گفت:« آیا من خوشحال و آرام به نظر نمی‌رسم. پس سوالات احمقانه از من نپرسید.»

 

1656688

 

نیوکاسل روز چهارشنبه پس از این که موفق نشد در هیچ یک از هشت دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر به پیروزی برسد، با توافق مشترک به همکاری با استیو بروس پایان داد و حالا به دنبال یافتن سرمربی جدیدی برای حضور در سن جیمز پارک است. گزینه‌های زیادی در هفته‌های اخیر و پس از حضور مالکان جدید عربستانی در راس این باشگاه به نیمکت این تیم لینک شده‌اند که استیون جرارد نیز یکی از آنها بوده است.

جرارد پس از پیروزی در بازی شب گذشته در لیگ اروپا به خبرنگاران گفت:« مطمئنا این یکی از نمایش‌های خوب تیم در این فصل بوده است. ما در بسیاری از بازی‌ها در 45 دقیقه یا حتی 60 دقیقه ابتدایی بسیار خوب بازی می‌کنیم اما به دلایلی نمی‌توانیم این روند را در تمامی 90 دقیقه‌ها حفظ کنیم. ما در این دیدار کنترل کاملی روی بازی داشتیم و می‌توانستیم چند گل دیگر نیز به ثمر برسانیم. بازی را تا آخر خوب اداره کردیم و بازیکنان تعویضی نیز انرژی بسیاری برای کمک به تیم داشتند.»

دیدگاه‌ها