کد خبر : 1787105 | 30 مهر 1400 ساعت 12:34 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

راه‌حل لیورپول برای مشکل جام ملت‌های آفریقا

لیورپول در تلاش است تا مذاکراتی را برای کاهش زمان حضور ستاره‌های آفریقایی تیمش در تیم‌های ملی انجام دهد.

راه‌حل لیورپول برای مشکل جام ملت‌های آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته با مصدومیت‌های متعددی روبرو شد که کار را برای این تیم سخت کرد و باعث شد آنها توان حضور در کورس قهرمانی و رقابت با منچسترسیتی را نداشته باشند و حالا به نظر می‌رسد که این تیم بار دیگر در خطر از دست دادن بازیکنان کلیدی خود قرار دارد. 
جام ملت‌های آفریقا به زودی برگزار خواهد شد و این یعنی کلوپ باید با کابوس از دست دادن سادیو مانه و محمد صلاح روبرو شود که در ترکیب تیم ملی سنگال و مصر به میدان خواهند رفت. نبی کیتا نیز به احتمال زیاد در طول این مدت قادر به همراهی لیورپل نخواهد بود. 
جام ملت‌های آفریقا قرار است از 9 ژانویه تا 6 فوریه (19 دی تا 17 بهمن) برگزار شود. این رقابت‌ها باید سال گذشته برگزار می‌شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مانند رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یک سال به تعویق افتاد. 

 

1656700


اما بر اساس قوانین فعلی فیفا، کشورهای حاضر در این رقابت‌ها می‌توانند درخواست حضور بازیکنان در اردوهای تیم ملی را در تاریخ 27دسامبر (6 دی) به باشگاه‌ها ارسال کنند و از همین تاریخ نیز بازیکنان را در اختیار داشته باشند. 
لیورپول احتمالا هشت بازی در این بازه زمانی انجام خواهد داد که شامل چهار بازی در لیگ برتر، دو بازی در جام حذفی و دو بازی در نیمه نهایی جام اتحادیه است. 
اما سرمربی لیورپول رابطه بسیار خوبی با تیم‌های ملی دارد و امیدوار است که با انجام مذاکراتی بتواند آنها را متقاعد کند که بازیکنان این تیم را در ماه دسامبر در اختیار تیم‌ها قرار نداده و تنها چند روز پیش از شروع جام ملت‌های آفریقا این بازیکنان را در اختیار تیم‌های ملی بگذارد تا مدت زمان بیشتری از آنها در ترکیبش استفاده کند.

دیدگاه‌ها