کد خبر : 1787107 | 30 مهر 1400 ساعت 12:38 | 15.9K بازدید | 5 دیدگاه

جهانبخش: می‌خواهم بازیکن مهمی برای فاینورد باشم

علیرضا جهانبخش، ستاره فاینورد، پس از گلزنی برابر یونیون برلین از شرایطش در این تیم ابراز رضایت کرد.

جهانبخش: می‌خواهم بازیکن مهمی برای فاینورد باشم

به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش شب گذشته در شرایط مناسبی قرار داشت تا بتواند گل اول فاینورد برابر یونیون برلین در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا را به ثمر برساند و زمینه‌ساز پیروزی تیمش در این بازی شود.


این ملی‌پوش ایرانی پس از سوت پایان بازی در برابر دوربین ESPN گفت:« ما خوشحالیم که در این بازی به پیروزی رسیدیم. این دیدارها برای ما بسیار خوب پیش رفتند و پس از اسلاویا، حالا در این بازی هم موفق شدیم. ما پیش از این می‌دانستیم که این بازی برای ما دشوار خواهد بود. تمام تمرکزمان را روی انجام یک بازی خوب گذاشته بودیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. این اتفاق رخ نداد اما ما به اندازه کافی گل زدیم که سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.»


او در ادامه اضافه کرد:« بازی‌هایی که در شب برگزار می‌شوند با دیدارهای عصر کاملا متفاوت هستند و این موضوع در لیگ هلند نیز صادق است. صادقانه باید بگویم که من از برگزاری بازی در شب بسیار لذت می‌برم.»


جهانبخش درباره گلزنی خود در این بازی اظهار داشت:« در چند بازی گذشته از موقعیت‌هایی که داشتم خیلی راضی نبودم. من سعی می‌کردم نقش مهمی در تیم داشته باشم اما نتوانسته بودم. امشب موفق شدم این کار را انجام دهم. خوشحال بودم که توانستم مهم باشم و گلزنی کنم. من سعی می‌کنم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و پاس گل‌هایی ارسال کنم. من به همین دلیل به این تیم اضافه شدم.»


این بازیکن همچنین از شرایط فعلی‌اش در فاینورد ابراز رضایت کرده و گفت:« من در دو سال اخیر خیلی بازی نکردم و حالا باید هر سه روز در تیم باشگاهی و تیم ملی ایران به میدان بروم. فرصت زیادی برای استراحت نداشتم اما بسیار خوشحالم که این تعداد بازی را انجام می‌دهم. این که دو بازی در هفته انجام می‌دهم بسیار لذتبخش است. از سوی دیگر می‌خواهم بیش از پیش آماده بازی باشم. حالا در سومین ماه حضورم در این تیم هستم و سعی می‌کنم تمام تلاشم را در هر بازی برای باشگاه و این هواداران به کار بگیرم. از نظر من آنها بهترین هواداران در هلند هستند. آنها هر بازی پشت ما هستند و این واقعا احساس خوبی به ما می‌دهد. امیدوارم بتوانم بیش از پیش برای این تیم مفید باشم.»

دیدگاه‌ها