کد خبر : 1787113 | 30 مهر 1400 ساعت 12:56 | 11.2K بازدید | 4 دیدگاه

باید روند بردها تداوم داشته باشد

کلانتری:مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

هافبک باتجربه نساجی مازندران ابراز امیدواری می‌کند این تیم بتواند در ادامه مسیر نیز موفقیت بزرگی به نام خود کند.

کلانتری:مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

به گزارش ورزش سه، بعد از برتری در جدال اول مقابل فجرسپاسی اکنون نساجی امیدوار است برخلاف فصل گذشته بتوانند مسیر موفقی را طی کرده و هواداران را راضی نگه دارند.

 

ایوب کلانتری در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی اول را با برد شروع کردیم ولی نباید به این برد تکیه کرد و باید بدانیم راه سختی در پیش داریم. انشاالله همان طور که با برد شروع کردیم بتوانیم با برد تمام کنیم و در ادامه خوب باشیم.

 

او در مورد تاثیری که روی گل و سه امتیاز تیمش داشت ادامه داد: یک ضربه ایستگاهی بود که آقا مسعود به من گفت بزن که فقط در چارچوب باشد و کریم هم از این فرصت استفاده و تبدیل به گلش کرد و اولین گل لیگ به نام نساجی ثبت شد و امیدوارم بهترین ها تا پایان لیگ به نام ما سند بخورد.

 

هافبک نساجی در خصوص اینکه چرا دو تیم موقعیت های خیلی کمی داشتند گفت: اولین بازی لیگ بود و تیم ها داشتند همدیگر را محک می زدند. تیم ها به دنبال این بودند از تک موقعیت ها استفاده کنند و کیفیت زمین روی بازی خیلی تاثیرگذار بود و جوری بود که نمی‌شد یک فوتبال قابل قبول بازی کرد.

 

بازیکن با تجربه نساجی در مورد پیش بینی اش از این تیم در لیگ جدید گفت: برای اینکه سال خوبی داشته باشیم باید بیشتر کار و تلاش کنیم و در کنار بچه های قدیمی و جدید بتوانیم مسیر را به خوبی طی کنیم.

 

کلانتری در پایان در مورد دیدار هفته دوم با پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و این پیروزی را فراموش می کنیم. از امروز خودمان را برای هفته بعد آماده می کنیم. درست است که پرسپولیس تیم بزرگی است ولی ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

 

دیدگاه‌ها