کد خبر : 1787116 | 30 مهر 1400 ساعت 13:22 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره آرژانتینی ناکام برابر رئال

خاطره همیشه تلخ؛ تسویه حساب آگوئرو با رئال؟

سرخیو آگوئرو یکی از با اانگیزه ترین های بارسا در ال کلاسیکو خواهد بود. او با رئال تسویه حسابی قدیمی دارد.

خاطره همیشه تلخ؛ تسویه حساب آگوئرو با رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو از بازی هفته گذشته برابر والنسیا بود که به میادین برگشت و در ده دقیقه پایانی در ترکیب بارسا حاضر شد، هرچند گلی به ثمر نرساند. ستاره آرژانتینی که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد سیتی را به مقصد بارسا ترک کرد، در پیش فصل دچار مصدومیت شد و تا به اینجا تنها برابر والنسیا و دیناموکیف فرصت بازی برای تیم جدیدش را پیدا کرده است. آگوئرو یکشنبه در نوکمپ می تواند سومین بازی خود برای بارسا را برابر رقیبی دیرینه انجام دهد.

 

 

1655181

 

 

حریف بارسا رئال مادرید است، تیمی که برای آگوئرو اغلب یادآور خاطراتی تلخ بوده است. ستاره آرژانتینی هرگز نتوانسته بر رئال پیروز شد در حالی که تاکنون 14 بار برابر تیم مادریدی به میدان رفته است. او زمانی بازیکن اتلتیکو بود و 11 دربی مادرید را تجربه کرد و در هیچکدام هم به پیروزی نرسید. حاصل کار  سه تساوی وهشت شکست بود. با پیراهن سیتی نیز سه بار برابر رئال قرار گرفت که یک بار شکست خورد و دو بار به تساوی رسید.

 

 

1656722

 

 

آگوئرو اما برابر رئال 5 بار نیز گلزنی کرده است. سه بار با پیراهن اتلتیکو و دو بار با پیراهن سیتی. یکشنبه او بدون شک به دنبال اولین پیروزی برابر رئال مادرید است و قطعا دوست دارد که این برتری با گلزنی خود او نیز همراه باشد. موفق خواهد شد؟

 

 

دیدگاه‌ها