کد خبر : 1787122 | 30 مهر 1400 ساعت 13:43 | 24.6K بازدید | 17 دیدگاه

سال بعد لژیونر می شوم

صابر کاظمی: پرسپولیسی هستم

پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال می گوید با وجود مصدومیت برای قهرمانی ایران در آسیا تلاش کرده است.

صابر کاظمی: پرسپولیسی هستم

به گزارش ورزش سه، صابر کاظمی که با وجود سن کم و تجربه نه چندان زیاد در سال ١۴٠٠ تبدیل به ستاره والیبال ایران شد، این روزها خیلی بیشتر از قبل مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفته است.

 

این پشت خط زن ملی پوش که بعد از قهرمانی با تیم ملی در آسیا، یک قهرمانی دیگر را هم با فولاد سیرجان در جام باشگاههای آسیا تجربه کرد، در گفت و گو با ورزش و مردم درباره مصدومیت خودش گفت: بازی کردن با مصدومیت سخت است. من در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی برابر چین روی پای بازیکن قدرتی چین رفتم و از ناحیه مچ پا آسیب دیدم. درد زیادی داشتم، اما هر طور بود می خواستم به تیم کمک کنم تا برنده شویم. بعد از آن هم سعی کردم مصدومیتم را درمان کنم.

 

وی درباره روندی که در ماه‌های اخیر طی کرده، عنوان کرد: آرزوی هر بازیکنی است که در المپیک به میدان برود. متاسفانه ما نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و من برای اینکه مردم را خوشحال کنم با تمام توان با تیم ملی به رقابت های آسیایی رفتم. خدارا شکر که آنجا قهرمان شدیم.

 

صابر کاظمی که امسال همراه با تندروان سرمربی سابق فولاد سیرجان به شهرداری ارومیه رفته، گفت: آقا رضا حق بزرگی گردن من دارد. می توانم بگویم او مرا بار دیگر به اوج برگرداند. امسال در شهرداری ارومیه هستم و سال بعد میخواهم لژیونر شوم. فکر میکنم چند تیم دیگر مثل ما مدعی قهرمانی در لیگ باشند.

 

وی در پایان در خصوص اینکه پرسپولیسی است یا استقلالی پاسخ داد: من هوادار پرسپولیس هستم.

دیدگاه‌ها