کد خبر : 1787139 | 30 مهر 1400 ساعت 16:55 | 36.3K بازدید | 14 دیدگاه

ژاوی:

همه می دانند رویایم مربیگری بارسلوناست

اسطوره بارسلونا بار دیگر تایید کرد که هدفش این است که روزی سرمربی باشگاه محبوبش شود.

همه می دانند رویایم مربیگری بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز سال 2015 بود که از بارسا جدا شد و به فوتبال قطر رفت. او پس از چند سال بازی برای السد، مدتی است که هدایت این تیم را برعهده گرفته و نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرده است. اخیرا ژاوی قراردادش را نیز با این تیم تمدید کرد و تا جام جهانی قطر به عنوان سفیر فوتبالی این کشور هم مشغول خواهد بود.

 

 

1647055

 

 

ژاوی در چند مقطع نیز پیشنهاد مربیگری بارسا را دریافت کرده ولی شرایط را مناسب تشخیص نداده است. ابتدا ژانویه 2020 بود که مدیران بارسا به قطر رفتند تا ژاوی را به عنوان جانشین ارنستو والورده تعیین کنند ولی در نهایت او پاسخ منفی داد. تابستان همان سال نیز ژاوی گزینه جانشینی ستین بود ولی بازهم پاسخ رد داد. ژاوی در یکی دو ماه گذشته نیز گزینه جانشینی رونالد کومان بوده ولی همچنان معقتد است زمان بازگشتش به بارسا نیست.

 

 

1646784

 

 

ژاوی امروز و در مصاحبه با "20 minutos" و در مورد مربیگری بارسلونا گفت:«  هدفم این است که مربی بارسلونا شوم. هرگز این را پنهان نکرده ام و همه این مساله را می دانند. این هدف و رویای من است. نمی دانم بالاخره به آرزویم می رسم یا نه ولی الان در السد خوشحالم و به مربیگری این تیم افتخار می کنم. اگر بازهم پیشنهادی از بارسا دریافت کنم، آن را بررسی خواهم کرد و سپس تصمیم می گیرم. الان اما از زندگی و مربیگری در قطر کاملا راضی و خوشحالم.»

 

 

دیدگاه‌ها