کد خبر : 1787144 | 30 مهر 1400 ساعت 14:36 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

نفت MIS- سپاهان، احتمالا در فولاد آره‌نا

به احتمال فراوان دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان اصفهان در اهواز برگزار می‌شود.

نفت MIS- سپاهان، احتمالا در فولاد آره‌نا

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت عجیب و غریب ورزشگاه شهید بهنام محمدی و شرایطی که چمن این ورزشگاه پیدا کرده، باعث تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شده است.


چمن این ورزشگاه تا چند روز قبل وضعیت مناسبی داشت اما حالا در شرایطی کاملا ناهموار قرار گرفته و کار به جایی رسیده که نمی‌شود روی آن فوتبال بازی کرد. از این رو اعضای تیم نفت مسجدسلیمان هم این شهر را ترک کردند و در اهواز اردو زده‌اند.


با توجه به نبود امکان برگزاری مسابقه لیگ برتر در زمین مسجدسلیمان، مسئولان باشگاه نفت رایزنی هایی را انجام داده‌اند تا بازی این تیم مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ برتر در اهواز برگزار شود.


بر این اساس انتخاب اول نفتی ها برای ورزشگاه میزبان مسابقه،‌ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان است. با توجه به اینکه فولادی‌ها در هفته دوم لیگ برتر میهمان آلومینیوم هستند، نفتی ها از آنها خواسته‌اند ورزشگاه شان را در اختیار بگذارند تا دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان در فولاد اره‌‌نا برگزار شود.


باید دید آیا فولادی ها با درخواست نفت موافقت می‌کنند یا نه که اگر اینطور نشود باشگاه نفت باید ورزشگاه دیگری را برای هفته دوم در خوزستان پیدا کند. اتفاقی که بعید است بیفتد و احتمالا شاهد برگزاری مسابقه در روز یکشنبه در فولاد آره نا باشیم.

دیدگاه‌ها