کد خبر : 1787145 | 30 مهر 1400 ساعت 14:45 | 14.8K بازدید | 4 دیدگاه

توماس توخل:

مربیگری لوکاکو خیلی راحت‌تر از نیمار و امباپه است

سرمربی آلمانی چلسی از دشواری های مربیگری در باشگاهی مثل پی اس جی صحبت کرد.

مربیگری لوکاکو خیلی راحت‌تر از نیمار و امباپه است

به گزارش "ورزش سه"، دی ماه سال پیش دو نشریه اسپورت بیلد و اکیپ خبر از برکناری توماس توخل از هدایت پی اس جی دادند. خبر اخراج او خیلی زود رسما اعلام شد و این موضوع  از طریق لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه به گوش سرمربی آلمانی رسید.

 

 

1475461

 

 

اخراج توخل اتفاقی بود که دیر یا زود محقق می شد. از مدت ها پیش شایعات برکناری او به گوش می رسید اما هر بار نتایج خوب تیم این اتفاق را به تاخیر می انداخت. آخرین بار پیش از بازی مرگ و زندگی برابر منچستریونایتد بود که رسانه ها از احتمال اخراج توخل نوشتند ولی برتری پی اس جی در اولدترافورد، بحث برکناری را به تعویق انداخت.

توخل البته خیلی زود به فوتبال برگشت و هدایت چلسی را قبول کرد. سرمربی آلمانی توانست در پایان فصل چلسی را فاتح لیگ قهرمانان کند و حسرت پاریسی ها را موجب شد.

 

 

1652796

 

 

توخل که در دوران حضورش در پی اس جی در مقطعی با نیمار و کیلیان امباپه به مشکل هم خورده بود، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:« هدایت لوکاکو بسیار راحت تر از هدایت امباپه با نیمار است. در چلسی فضا آرام تر است و در چنین محیطی می توان بهتر و راحت تر کار کرد و ایده های تان را با آرامش به تیم تزریق می کنید.

یادم است در روزهای ابتدایی حضورم در پی اس جی، مجبور بودم خانواده و دوستان بعضی از ستاره های تیم را هم مدیریت کنم. در حالی که شما در چلسی اصلا نیاز به چنین چیزی را احساس نمی کنید.»

 

دیدگاه‌ها