کد خبر : 1787146 | 30 مهر 1400 ساعت 14:44 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

مسابقات ما باید در فیفادی برگزار شود

گلایه مهدی مهدوی‌کیا از میزبانی تاجیکستان

سرمربی تیم ملی امید ایران نسبت به میزبانی تاجیکستان از رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا گلایه کرد.

گلایه مهدی مهدوی‌کیا از میزبانی تاجیکستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران برای حضور در رقابت های انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شب گذشته راهی تاجیکستان شد.


مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در گفت وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره تعاملی که با باشگاه های لیگ برتری برای در اختیار گذاشتن بازیکن انجام دادند، بیان کرد: سعی کردیم تعامل خوبی با باشگا‌ه‌ها داشته باشیم. با توجه به اینکه در شروع لیگ برتر هستیم مشکلاتی وجود داشت. با این حال به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که هم به تیم ملی کمک شود و هم باشگاه‌ها متضرر نشوند.


او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که مسابقات ما در روزهای فیفا برگزار شود و اگر این اتفاق رخ دهد شرایط بهتر خواهد بود. ما از هر بازی و تورنمنت باید برای پیشرفت استفاده کنیم تا به هدف اصلی خود دست پیدا کنیم.


مهدوی کیا با اشاره به میزبانی کشور تاجیکستان افزود: شرایط در تاجیکستان ایده‌آل نیست، چون باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. حریفان ما سرمایه‌گذاری خوبی روی رده‌های پایه داشتند. در این بین تاجیکستان شاید جدی‌ترین حریف‌مان باشد که البته قابل احترام هم هست. این تیم چند بار ما را شکست داده و در جام جهانی هم حضور داشته است، اما با این حال ما با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر می‌شویم. هرچند زمان کمی در اختیار داشتیم، اما امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها