کد خبر : 1787151 | 30 مهر 1400 ساعت 15:14 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

اهدای هزار بلیت در جبران شکست تلخ(عکس)

اندرسون تالیسکا بازیکن برزیلی النصر اعلام کرد که 1000 بلیط را برای حضور هواداران در دیداری بعدی خریداری می کند.

اهدای هزار بلیت در جبران شکست تلخ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران النصر امید زیادی داشتند تا این تیم بتواند برای نخستین بار در تاریخ خود، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. برگزاری دیدارهای یک چهارم، نیمه نهایی و فینال در عربستان و شهر ریاض، این فرصت بزرگ را در اختیار زردپوشان پایتخت نشین قرار داده بود تا به رویای دیرینه خود دست پیدا کنند اما شکست بدموقع برابر رقیب دیرینه شان یعنی الهلال، کاخ آرزوهای این تیم و هوادارانش را نابود کرد و با توجه به اینکه النصر سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب نکرده است، این رویا حداقل تا سال 2023 تعبیر نمی شود.

 

اندرسون تالیسکا ستاره گران قیمت و برزیلی النصر، یکی از چندین بازیکن بزرگی است که این تیم برای قهرمانی در آسیا به خدمت گرفت. با اینکه تالیسکا از زمان حضور در النصر عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و حتی دروازه الهلال را نیز باز کرد، اما این درخشش برای پیروزی النصر کافی نبود و آنها از دور رقابت های کنار رفتند.

 

تالیسکا پس از این شکست پیامی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد و از هواداران این تیم درخواست کرد از النصر در دیدارهای پیش رو حمایت کنند. تالیسکا در این توئیت نوشت: سلام نصراوی (لقب هواداران النصر). بابت نتیجه دیدار قبلی متأسفم. ما تلاش کردیم اما بدشانس بودیم بخصوص اینکه 10 نفره شدیم. اکنون ما باید سرمان را بالا بگیریم و روی چالش بعدی تمرکز کنیم.

 

1656779

 

این بازیکن برزیلی در ادامه توئیت خود از ابتکار جالبی برای حضور هواداران النصر در ورزشگاه خبر داد. تالیسکا در ادامه نوشت: بازی بعدی ما روز یکشنبه است. من 1000 بلیط به هواداران النصر اهدا می کنم. ما به شما نیاز داریم تا قوی تر برگردیم.

 

النصر هم اکنون با 2 بازی کمتر نسبت به سه تیم بالای سر خود و کسب 12 امتیاز، در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و 5 امتیاز با الاتحاد صدرنشین فاصله دارد که در صورت پیروزی در این دو دیدار، به رتبه نخست جدول رده بندی صعود می کند. آنها روز یکشنبه در استادیوم خانگی خود مرسول پارک میزبان الاتفاق رده چهاردهمی خواهند بود.

دیدگاه‌ها