کد خبر : 1787152 | 30 مهر 1400 ساعت 15:22 | 378K بازدید | 54 دیدگاه

مصدومیتم برای خودم روشن است

پیام تلخ محمد انصاری به هواداران فوتبال

لحظاتی بعد از اینکه شهریار مغانلو شانه و دست خود را روی تن محمد انصاری گذاشت، اتفاقی تلخ در زمین نقش جهان و مماس با خط افقی محوطه 18 قدم مس رفسنجان رخ داد.

 پیام تلخ محمد انصاری به هواداران فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، شاید به خاطر بدن تنومند و قدرت شهریار مغانلو بود و شاید به خاطر ضعفی که پای مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس به آن دچار شده است؛ هرچه که بود، محمد انصاری روی زمین افتاد و از همان لحظه زمین خوردن و فریاد زدن دیگران را متوجه کرد که رباط صلیبی اش پاره شده.

 

این بدترین شروع ممکن برای محمد انصاری بود که برای شروع یک فصل تازه به مس رفسنجان پیوسته بود. مدافع چپ پای خوش نقشی که بعد از دو مصدومیت شدید، حالا سومی را هم تجربه کرد. کمی بعد از اینکه با فرم خوبش در انتهای فصل گذشته، همه را به درخشش در این فصل امیدوار کرده بود. اما این اتفاق فعلا رخ نمی‌دهد. محمد انصاری که دلداری هم‌تیمی‌های سابقش در پرسپولیس در کنار زمین را با ناراحتی شدید می‌پذیرفت، بخش زیادی از این فصل را از دست خواهد داد و این چیزی است که خودش به آن باور دارد.

 

او امروز در پیامی که روابط عمومی باشگاه رفسنجان آن را تنظیم کرده، تاکید کرد که خودش از مصدومیتی که به آن دچار است، اطلاع دارد اما بازهم منتظر نظر پزشک می‌ماند تا از شدت مصدومیتش مطمئن بشود؛ مصدومیتی که همان پارگی رباط صلیبی است که کابوس همه بازیکنان فوتبال به شمار می‌آید و محمد انصاری سه بار به آن دچار شده است. اگرچه دعا می‌کنیم که این بار این آسیب دیدگی کمی سبک تر از دفعات قبلی باشد.

 

انصاری در این پیام ویدیویی می‌گوید: عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه دوستان عزیز. خواستم تشکر کنم بابت پیامهای پرمهرتان. بازی قبلی باتوجه به مصدومیتی که برایم به وجود آمد -البته برای خودم خیلی روشن است که چه اتفاقی رخ داد- اما باید 10 روزی صبر کنیم تا جواب MRI بیاید.

 


محمد انصاری در فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا رباط صلیبی پاره کرد و مدال نقره را به این شکل گرفت و روی استیج حضور یافت؛ لحظه‌ای تلخ برای هواداران پرسپولیس.

 

 

مدافع چپ سابق پرسپولیس همچنین در مورد اعضای تیم مس رفسنجان گفت: خواستم تشکر کنم از آقای ربیعی سرمربی محترم، کادرفنی و دوستان خیلی خوبم که همیشه در سخت‌ترین شرایط پشتیبان بنده بودند. انشالله بتوانم محبتشان را جبران کنم. متاسف هستم که نمی‌توانم در ادامه راه در کنارشان باشم و انشالله خدا به همه آنها سلامتی بدهد. انشالله خدا عاقبت همه مان را ختم به خیر کند.

 

این بازیکن خوش اخلاق که در لیگ پانزدهم به فوتبال حرفه‌ای ایران معرفی شد، در لیگ شانزدهم زوج دفاع مرکزی پرسپولیس را با سیدجلال حسینی ساخت تا سرخپوشان بهترین آمار دفاعی را به جای بگذارند. او در لیگ هفدهم، هجدهم و نوزدهم نیز عضو تیم پرسپولیس بود اما در نهایت نیم فصل لیگ بیستم از جمع قرمزها جدا شد و به مس رفسنجان پیوست.

 

انصاری که سابقه بازی در فجر و شهرداری تبریز را دارد، شش بازی ملی را هم در کارنامه اش ثبت کرده. او یک بار در حاشیه فینال لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد که حضورش روی استیج با عصا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حالا دوباره یک مصدومیت سنگین، مدافع سابق قرمزها را از میادین دور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها