کد خبر : 1787154 | 30 مهر 1400 ساعت 15:26 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده آمده بود خودش را نشان بدهد؛

نقی‌زاده: جبران می‌کنیم و روزهای خوبی می‌سازیم

هافبک آلومینیوم معتقد است در زدن ضربات آخر مقابل پدیده موفق عمل نکردند و همین اتفاق اجازه برتری به آنها نداد.

نقی‌زاده: جبران می‌کنیم و روزهای خوبی می‌سازیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده درباره تساوی آلومینیوم مقابل پدیده اظهار کرد: توپ و میدان کاملا در اختیارمان بود، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم ولی امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم و نمایش بهتری داشته باشیم. فکر می‌کنم مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ برای ما بود و اگر کمی دقت می‌کردیم، با سه امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم.

 

او ادامه داد:ما به دنبال یک شروع خوب در لیگ برتر بودیم و کاملا با برنامه کار کردیم، اما تنها مشکل ما گل نزدن مقابل پدیده بود که فکر می‌کنم به مرور زمان و با هماهنگی بیشتر بچه‌های تیم این مسئله هم حلق می‌شود و جای نگرانی نیست. تک‌تک بچه‌های تیم در خودشان این توانایی را می‌بینند و اطمینان دارند شرایط بهتر می‌شود و نتایج خوبی می‌گیریم.

 

هافبک آلومینیوم یادآور شد: درست است پدیده شرایط خوبی نداشت، اما بازیکنان آنها جوان و باانگیزه بودند و می‌خواستند خودشان را نشان بدهند و از طرف دیگر با بازیکنان زیادی دفاع می‌کردند و اجازه نمی‌دادند مهاجمان ما در موقعیت گلزنی قرار بگیرند، اما به نظرم اگر یکی، دو هفته دیگر به این تیم می‌خوردیم و به هماهنگی بیشتری می‌رسیدیم، قطعا سه امتیاز را می‌گرفتیم.

 

نقی‌زاده یادآور شد: تیم خوبی داریم و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج و عملکردی در شان مردم استان مرکزی و شهر اراک داشته باشیم. بخاطر تغییرات زیاد نیاز به زمان داریم تا هماهنگ شویم، اما نوید روزهای خوب را در ادامه فصل می‌دهیم.

 

او با بیان اینکه صحبت از کسب سهمیه برای تیم‌هایی مثل ما که دومین سال حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، زود است، گفت: تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و از دیدار هفته آینده تلاش بیشتری خواهیم کرد تا با یک نمایش بهتر فولاد را شکست دهیم.

دیدگاه‌ها