کد خبر : 1787164 | 30 مهر 1400 ساعت 16:37 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

معمایی اعلام کرد؛

شهرخودرو، نام نماینده لیگ برتری خراسان رضوی

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو از قطعی شدن نام این تیم در نزد مسئولان سازمان لیگ خبر داد.

  شهرخودرو، نام نماینده لیگ برتری خراسان رضوی

به گزارش "ورزش سه" یکی از کشمکش‌های جنجالی و عجیب درباره نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ بیست و یکم، موضوع نام آن بود؛ چرا که هیات فوتبالی‌ها تیم را به عنوان «پدیده» می‌دانستند و در طرف مقابل، مدیران باشگاه اصرار به نام «شهر خودرو» داشتند. آن‌هم در شرایطی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم با نام شهر خودرو شرکت کرده بود اما مسئولان هیات فوتبال اعتقاد داشتند که این تیم وجود خارجی ندارد و اسم تیم پدیده است!

 

با این‌حال در هفته نخست هم روی کارت بازیکنان نام پدیده خراسان به ثبت رسید؛ اما در ادامه این کشمکش و دعوای میان باشگاه و هیات فوتبال، مدیران شهر خودرو پیگیری‌هایی را در جهت صدور کمیسیون ماده 5 و هم‌چنین نامه‌نگاری با سازمان لیگ برای به رسمیت شناختن نام شهر خودرو داشتند.

 

مسعود معمایی در این‌باره توضیح داد: شما می‌توانید همین الان از سازمان لیگ سوال کنید؛ ما رفتیم و اصلاح کردیم و تبدیل شد به شهر خودرو. شما از مسئولان سازمان لیگ سوال کنید که نام تیم پدیده است و یا شهر خودرو و ببینید پاسخ آن‌ها چیست.

 

معمایی در واکنش به صدور کارت بازی با نام پدیده گفت: مسئولان هیات فوتبال در قراردادهای تیم ما آمدند مهر باشگاه را لاک گرفتند و مهر پدیده را زدند؛ شما تا به حال در کدام هیات استانی دیده‌اید که چنین اتفاقاتی رخ بدهد و برای تیم استان‌شان حاشیه‌سازی کنند؟ همه حمایت می‌کنند، ما هر کاری کردیم که این دوستان با ما کنار بیایند، فقط در حال سنگ‌اندازی هستند.

 

دیدگاه‌ها