کد خبر : 1787167 | 30 مهر 1400 ساعت 16:37 | 34.5K بازدید | 10 دیدگاه

هنوز در سطح سیتی و لیورپول نیستیم

سولسشر: صلاح، بهترینِ دنیا؟ رونالدو شماره یک است

سرمربی منچستریونایتد هیچ بازیکنی را برتر و بالاتر از کریستیانو رونالدو نمی داند.

سولسشر: صلاح، بهترینِ دنیا؟ رونالدو شماره یک است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از برتری 3-2 بر آتالانتا در لیگ قهرمانان با روحیه به بازی لیورپول رسیده است. شیاطین سرخ ابتدا با دو گل عقب افتادند ولی توانستند به بازی برگردند و پیروز شوند. یونایتد هفته گذشته برابر لستر 4-2 مغلوب شد تا به رده ششم جدول سقوط کند. پیروزی در بازی یکشنبه شب برابر لیورپول حالا اهمیتی خاص پیدا کرده، به خصوص که شیاطین سرخ میزبان هستند.

 

 

1638641

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری این بازی گفت:« لیورپول در بهترین فرمش است و باید از لحاظ ذهنی برابر چنین تیمی قوی باشیم. در تمام طول بازی باید روی سه مهاجم لیورپول تمرکز کنیم تا گلی دریافت نکنیم. برای مقابله با بهترین تیم های دنیا باید بهترین بازی خودتان را انجام داده و تمام توان تان را بگذارید. بدون شک لیورپول یکی از همین تیم هاست.

لیورپول یکی از تیم هایی است که در تعقیبش هستیم و می خواهیم به سطح شان نزدیک شویم. در 4 سال گذشته لیورپول دستاوردهای زیادی داشته و ما می خواهیم به آنها برسیم و پشت سرش بگذاریم. آنها فصل قبل از حیث مصدومیت ها بدشانس بودند و توانستیم در جدول لیگ بالاتر قرار بگیریم اما لیورپول حالا به بهترین وضعیت خود برگشته است.»

 

 

1654523

 

 

لیورپول، یک تیم بی رحم:« نباید به لیورپول شانس گلزنی داد. به آتالانتا دو موقعیت دادیم و دو گل زدند. موافق نیستم که برابر آتالانتا بد بودیم. بدشانسی ما بود که آتالانتا هر دو موقعیتش را گل کرد. لیورپول اما بی رحم است و حتی نباید یک شانس به این تیم درون محوطه جریمه داد.»

 

وضعیت برونو فرناندز:« بازی یکشنبه است و هنوز دو روز دیگر زمان داریم تا وضعیت برونو را بسنجیم. شاید دو سه غایب داشته باشیم و برونو هم جزوشان باشد ولی می دانم که او هر کاری خواهد کرد که به بازی برسد.»

 

 

1656818

 

 

صلاح بهترین بازیکن دنیا؟:« همیشه حامی رونالدو بوده ام و معتقدم او بهترین بازیکن دنیاست. او از حیث آمار گلزنی در دنیا بی همتاست. صلاح هم این روزها در بهترین شرایطش به سر می برد. کافی است به گل هایش در بازی های اخیر نگاه کنید. برابر او باید به بهترین شکل دفاع کرد. معتقدم باید از تماشای بازی های رونالدو و صلاح لذت ببریم. البته لیورپول فقط صلاح نیست و باید مراقب دیگر بازیکنانش نیز باشیم. سادیو مانه، فیرمینو و دیه‌گو ژوتا بسیار خطرناک هستند. نباید یک ثانیه هم تمرکزمان از دست برود.»

 

 

1650814

 

 

اهمیت بازی برابر "بیگ سیکس":« نه تنها شش تیم بالای جدول که برابر هر تیم دیگری از لیگ باید با جدیت بازی کنیم. اگر پیروزی می خواهیم، باید بهترین نمایش را ارائه دهیم. بازیکنانی داریم که قابلیت پیشرفت را دارند و با گذشت زمان، تیم را نیز به سطحی بالاتر ارتقا خواهند داد.

در سه یا 4 سال گذشته ما کیفیتی نزدیک به تیم هایی چون سیتی و لیورپول نداشته ایم ولی می توانیم به سطح شان برسیم. از الان نمی توان در مورد شانس های قهرمانی حرف زد و گفت که نتیجه بازی یکشنبه می تواند چقدر در این راه تعیین کننده باشد. هدف ما این است که به لیورپول و سیتی نزدیک شویم. معتقدم برای این مهم، هنوز باید بهتر شویم.»

 

دیدگاه‌ها