کد خبر : 1787168 | 30 مهر 1400 ساعت 16:45 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

خروج شهرخودرو از بحران با پرداخت 10 درصدی

قرار است در 24 ساعت آینده بخشی از قرارداد بازیکنان شهر خودرو به آن‌ها پرداخت شود.

به گزارش "ورزش سه" در پی مشکلات مالی باشگاه شهر خودرو خراسان، بازیکنان این تیم در دو روز گذشته تمرین را تحریم کردند و سپس در بیانیه‌ای اینستاگرامی اعلام کردند که در صورت عدم رفع مشکلات ایجاد شده به لحاظ مالی و امکاناتی، تحریم تمرینات را ادامه داده و هم‌چنین در مسابقه بعدی تیم‌شان که یکشنبه در رفسنجان مقابل مس برگزار خواهد شد، شرکت نمی‌کنند.

 

با این‌حال پیگیری‌های از سوی مدیران باشگاه شهر خودرو در جهت تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی کوزین و رفع مشکلات پنجره نقل و انتقالاتی و هم‌چنین پرداختی به بازیکنان بابت بخشی از قرارداد فصل جدیدشان انجام شده است.

 

مسعود معمایی در پاسخ به این‌که چه زمانی پرداختی به بازیکنان صورت خواهد گرفت، گفت: بازیکنان ما را هیات فوتبالی‌ها تحریک کرده‌اند که مدیران باشگاه پول نمی‌دهند و موارد این‌چنینی اما شخصاً به تمرین رفتم و با بازیکنان تیم صحبت کردم؛ انشالله روز شنبه (فردا) هم 10 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد و به حساب‌شان واریز می‌کنیم.

 

وی افزود: بهترین بازیکنان را آقای مهاجری انتخاب کرده و تیم خوبی بسته شده است و انشالله به‌زودی پنجره نقل و انتقالاتی تیم هم باز خواهد شد و مشکلات تیم یکی پس از دیگری برطرف می‌شوند.

 

معمایی ادامه داد: متاسفانه تیم ما از چند جا دارد آسیب می‌بیند؛ تحریکاتی متاسفانه علیه تیم ما انجام شده و دوستی می‌آید استوری در فضای مجازی می‌گذارد و بچه‌های تیم ما را تحریک می‌کند و به چند بازیکن تیم زنگ می‌زند که حتما باید بیانیه بنویسید. کارهایی متاسفانه دارد انجام می‌شود که امید به آن به موقع به آن رسیدگی می‌کنیم و مشکلات تیم هم انشالله حل خواهد شد. من قول می‌دهم که طی یکی دو هفته آینده مشکلات برطرف می‌شوند و به اصطلاح تیم روی غلطک می‌افتد.

دیدگاه‌ها