کد خبر : 1787171 | 30 مهر 1400 ساعت 17:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر اینتر خبر داد، تمدید قریب‌الوقوع با دو ستاره

قرارداد نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس با اینتر به زودی تمدید خواهد شد.

مدیر اینتر خبر داد، تمدید قریب‌الوقوع با دو ستاره

به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از شروعی خوب در فصل جدید، اکنون با هفت امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده سوم قرار دارد و فاصله با میلان نیز به 5 افزایش یافته است. نراتزوری این هفته باید در خانه برابر یوونتوس به میدان بروند. 

سران باشگاه در این روزهای حساس به فکر تمدید با چند مهره ارزشمند خود هستند. 

 

 

1652338

 

 

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی اینتر درباره موضوع تمدید قرارداد بازیکنانی همچون نیکولو بارلا، مارسلو بروزوویچ و لائوتارو مارتینس گفت:« ما در مسیر توافق و تمدید قرارداد با بارلا و لائوتارو قرار داریم . به تمدید قرارداد این دو نزدیک هستیم. در سوی دیگر قرارداد بروزوویچ در پایان فصل منقضی می‌شود. تمدید قرارداد او کمی طول خواهد کشید، اما نسبت به تمدید قرارداد مارسلو اطمینان دارم.»

 

1571449

 

 

مدیر اجرایی باشگاه اینتر همچنین در خصوص ایده فیفا برای برگزاری مسابقات جام جهانی هر دو سال یکبار که مخالفان زیادی دارد، گفت:« من مخالف این طرح هستم. برگزاری جام جهانی هر دو سال یکبار به این معناست که فعالیت باشگاه‌ها محدود می‌شود و در سوی دیگر احتمال افزایش مصدومیت بازیکنان را افزایش می‌دهد.»

 

در حال حاضر مسابقات جام جهانی هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود که در سال 2022 قطر میزبان این رقابت‌هاست و دوره بعدی نیز در سال 2026 به طور مشترک در سه کشور آمریکا، مکزیک و کانادا با حضور 48 تیم برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها